I natt drar jeg på hytta.....ALENE. Er bare en 1/2 time hjemmefra så hvis noe skjer er det ikke langt hjem. Hvorfor? Fordi jeg vil at virkelig skal forstå hvordan det er å ha ansvar for jentene UTEN hjelp et helt døgn Er litt irritert på han for tiden. Han har pappaperm hver onsdag, men det er alltid noe som dukker opp... I går skar alt seg, og enden på visa var at han skjønte han var gått litt for langt, og har tatt fri fra jobb på fredag for å gjøre det godt. Poenget er jo bare at jeg vet hva som kommer til å skje i morgen. Jentene kommer til å vokne i 7-tiden, og kommer til å si "jeg eeeerrrr så trøtt, kan ikke du ta dem " Jeg kommer til å bli og stå opp å mate dem.... så kommer han til å stå opp i 10-tiden og hjelpe til et par timer, før telefonen ringer og han bare måååå ta en jobb Ved å være på hytta til i morgen ettermiddag blir han nødt til å lære å si nei til jobben ( noe han godt kan gjøre en gang i blant uten at verden går under av den grunn) og ta seg av jentene alene. Kanskje han lærer en ting og to, slik at jeg får mer avlastning de dagene han har fri *håpe, håpe*
Alle sier jeg kommer til å komme hjem før kvelden er omme fordi jeg ikke vil klare å være vekke fra jentene. Men jeg tror jeg kommer til å kose meg jeg. Har kjøpt serien "Nord og sør" på dvd, skal titte på den og legge meg tidlig...... Må jo pumpe meg som vanlig da men.... Så hva sier dere? Er jeg gal? Kommer jeg til å dra hjem før kvelden er omme
Alle sier jeg kommer til å komme hjem før kvelden er omme fordi jeg ikke vil klare å være vekke fra jentene. Men jeg tror jeg kommer til å kose meg jeg. Har kjøpt serien "Nord og sør" på dvd, skal titte på den og legge meg tidlig...... Må jo pumpe meg som vanlig da men.... Så hva sier dere? Er jeg gal? Kommer jeg til å dra hjem før kvelden er omme