Er jeg fortsatt gravid?

Bkno9209072

Første møte med forumet
Hei. Heg fikk 3-4 positive graviditetstester den 14april, og tok da også en clearblue digital som viste gravid 1-2. Den 18april tok jeg en ny strimmel og den viste litt sterkere. Men det som er at jeg i mellomtiden har blødd litt hver dag, men aldri vært smerter. Når jeg har trykket litt på magen og vært på do har det kommet litt. Men ellers bare kommet litt vær dag på bindet. Nå har blødningene derimot nesten helt stoppet. Bare litt lyserosa utvannet blod nesten. Og føler meg veldig oppblåst. Kan jeg fortsatt være gravid eller skal jeg gå utifra at sjansen er borte? Og kan jeg eventuelt ta en ny g-test imorgen og stole på at jeg fortsatt er gravid hvis den er like sterk? Skulle vel vært rundt 5+5 eller noe sånt idag:)
 
jeg har hatt små blødninger siden uke 4 og har det ennå er over uke 14 nå. Jeg har en baby i magen, håper det kan være til trøst for deg og gi deg positive tanker.
 
Hei!

Det er ikke så mange andre muligheter enn å ta en ny test.
Føler du deg gravid? Eller har du ikke hatt så mye svangerskaps symptomer tidligere heller?

Du kan fortsatt være gravid selv om du småblør.
Allikevel, ta en ny test- det er vel den letteste måten å finne det ut på :)

Mvh jordmor Grethe ;)
 
Hei. Heg fikk 3-4 positive graviditetstester den 14april, og tok da også en clearblue digital som viste gravid 1-2. Den 18april tok jeg en ny strimmel og den viste litt sterkere. Men det som er at jeg i mellomtiden har blødd litt hver dag, men aldri vært smerter. Når jeg har trykket litt på magen og vært på do har det kommet litt. Men ellers bare kommet litt vær dag på bindet. Nå har blødningene derimot nesten helt stoppet. Bare litt lyserosa utvannet blod nesten. Og føler meg veldig oppblåst. Kan jeg fortsatt være gravid eller skal jeg gå utifra at sjansen er borte? Og kan jeg eventuelt ta en ny g-test imorgen og stole på at jeg fortsatt er gravid hvis den er like sterk? Skulle vel vært rundt 5+5 eller noe sånt idag:)


Hei! Jeg føler jeg må svare på . Jeg blødde selv hver dag fra uke 4-7 , ikke en dag uten blod. Holdt jo på å bli sinnsyk av engstelse . Tok en UL i uke 7 og der var det et lite bankende hjerte. Er nå 23+3 og lille jenta i magen har det helt supert. så jeg tipper du fortsatt er gravid og at det går bra . Håper dette var litt oppløftende for deg :) Masse lykke til :)
 
Back
Topp