Er jeg fortsatt gravid?

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Bekymrer meg veldig for om jeg fortsatt er gravid, og vurderer å ta hyppige graviditetstester frem mot kontroll hos jordmor om 2,5 uker. Synes det er så lenge å vente!
Merker man alltid hvis det skjer noe med det lille frøet i magen? Vil virkelig ikke miste igjen!

Bekymrer meg veldig for om jeg fortsatt er gravid, og vurderer å ta hyppige graviditetstester frem mot kontroll hos jordmor om 2,5 uker. Synes det er så lenge å vente!
Merker man alltid hvis det skjer noe med det lille frøet i magen? Vil virkelig ikke miste igjen!
Slik har eg det også, klarer ikkje å tenke at det faktisk er noke i magen. Men eg har bestemt meg for at eg skal ikkje teste meir no, trur eg kjem til å bli meir bekymra. For styrken på testane variera so om du teke nye testar å dei vise ulike styrke so er det ikkje noke farlig. So lenge du ikkje blør so tenker eg dette går heilt fint:-)

Slik har eg det også, klarer ikkje å tenke at det faktisk er noke i magen. Men eg har bestemt meg for at eg skal ikkje teste meir no, trur eg kjem til å bli meir bekymra. For styrken på testane variera so om du teke nye testar å dei vise ulike styrke so er det ikkje noke farlig. So lenge du ikkje blør so tenker eg dette går heilt fint:)

Takk! Godt å vite at vi er flere i samme båt ;) Vi mistet i september, så kjenner det tynger meg veldig nå når vi har blitt gravide igjen. Satser på at alt er bra, så lenge det ikke blir voldsomme smerter og blødninger som sist.
Ufattelig at vi har et lite frø i magen som skal bli til en vakker liten baby!!! :love7

Takk! Godt å vite at vi er flere i samme båt ;) Vi mistet i september, så kjenner det tynger meg veldig nå når vi har blitt gravide igjen. Satser på at alt er bra, så lenge det ikke blir voldsomme smerter og blødninger som sist.
Ufattelig at vi har et lite frø i magen som skal bli til en vakker liten baby!!! :love7
Ja då forstår eg det e litt ekstra bekymring. Men frøa skal bli sterke fine babyer:-)

Dette skal gå bra og frøet skal vokse seg til en stor sterk bebis, bare vent og se ;-) Klem. Jeg forstår deg veldig godt.

Back
Topp