Er jeg faktisk gravid???

Blpo

Andre møte med forumet
07BB12AE-8C49-4D17-9407-503559FF89A9.jpeg Heihei!

Jeg har prøvd en stund nå og har tidligere fått svakt positive streker. Jeg skulle på julebord i dag og valgte derfor å teste, er jeg gravid så er jeg 3+3 i dag. Har hatt noen symptomer denne uken som kvalme, murringer i magen og typ mensensmerter. Ikke hatt noe blødning. (Kanskje jeg bare har overbevist meg selv?)

Som skrevet ovenfor har jeg hatt svakt positive streker før, og syns det er skummelt å glede meg over denne testen. Men ser noen av dere noe her eller innbiller jeg meg at det er en strek??
 
Ser streken godt! Men ser ikke hvilken farge den har.
 
Ser en strek der, ja :) Er den avlest innen makstiden?
 
Da er du nok gravid! Gratulerer! Har du testet mer?
 
Vis vedlegget 372506 Heihei!

Jeg har prøvd en stund nå og har tidligere fått svakt positive streker. Jeg skulle på julebord i dag og valgte derfor å teste, er jeg gravid så er jeg 3+3 i dag. Har hatt noen symptomer denne uken som kvalme, murringer i magen og typ mensensmerter. Ikke hatt noe blødning. (Kanskje jeg bare har overbevist meg selv?)

Som skrevet ovenfor har jeg hatt svakt positive streker før, og syns det er skummelt å glede meg over denne testen. Men ser noen av dere noe her eller innbiller jeg meg at det er en strek??
Jeg ser strek! Mine tester (den samme testen som den du la ut) har vært slik når jeg har testet tidlig. Og jeg var gravid! Ta en ny om noen dager ❤️
 
Da er du nok gravid! Gratulerer! Har du testet mer?

Ikke testet noe mer, den testen er fra i dag tidlig:) skal teste igjen i morgen med morgenurin så får vi se om den er noe sterkere ☺️ Tidligere har jeg også hatt kun veldig svak positive tester også har de vært negative dagen(e) etterpå. Blir spennende å se om vi greide det denne måneden og om jeg faktisk får en ordentlig positiv test ❤️
 
Jeg oppdaterer tråden litt:
Jeg fikk blødning på søndag, to dager før forventer mens. Virker som en vanlig mens, da jeg har mensensmerter og blør vanlig rødt ☺️
 
Back
Topp