Er jeg en mobber?

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
I regi av disse mobbetrådene, så vil jeg spørre er jeg en mobber?
Hva legger dere i ordet mobbing.
Kan bare snakke for meg selv, men det er innlegg som får det til å ta av for meg inne i mellom, men dette har fint lite med personer å gjøre.

Når man er litt krass i kjeften av og til(sånn som meg selv) så må jeg tåle at andre motsier meg uten at det blir til mobbing. Føler kanskje en del trigger opp til det selv også. Men å drive heksejakt er derimot noe annet.

ORIGINAL: dÅllface©

nei.. det syns jeg ikke..
som man roper i skogen får man svar..
og er man ute etter å provosere så er det hva man gjør det til..
dessuten - enkelte mennesker har så laber humor at de later som de blir fornærmet bare for å lage drama vettuh...

Må inndrømme at jeg har som hobby å tirre deg litt da. Får alltid en kjapp en tilbake da[:D]

ORIGINAL: kurtine

Synes du er herrlig fresk i kjeften jeg[:D]

takk schnuppa[:D]
sorry at jeg forsvant i sta. fikk krisetlf fra søstern[:)]

ORIGINAL: dÅllface©

nei.. det syns jeg ikke..
som man roper i skogen får man svar..
og er man ute etter å provosere så er det hva man gjør det til..
dessuten - enkelte mennesker har så laber humor at de later som de blir fornærmet bare for å lage drama vettuh...

Enig. Reagerer ofte på at folk som er "store i kjeften" og litt frekke i andre sine trådar, toler dårlig å få att med samme mynt. Trur at me sjøl i stor grad legger opp til korleis me blir mottekne av andre.

ORIGINAL: Toyah

ORIGINAL: kurtine

Synes du er herrlig fresk i kjeften jeg[:D]

takk schnuppa[:D]
sorry at jeg forsvant i sta. fikk krisetlf fra søstern[:)]

åkej da, det går for denne gang[:D][:D]

ser ikkje på dæ som en mobbar nei.
å har ikkje nåkka imot at nån e litt stor i kjæften t vanli men om en skriver at man feks hat d litt vanskeli e d ikkje morsomt å få slengt i tryne at en e udugeli (ja d har skjedd)
nån tåle meir enn andre sånn vil d allti være, om vi klare å respektere at vi e førskjellie å ikkje slænge ut sånne kommentara som du e stygg/dom/teit/udugeli/ovs så fræmst en ikkje har en spesiell kontakt dem imellom feks æ å storm kan slenge små"stygge" kommentara sia vi kjenne kværandre om dåkk sjønne
ikkje e æ den bæst likte her å d e nån æ sjøl ikkje like her så då overser æ bærre d.

ups sorry Toyah æ kuppa tråen litt

Back
Topp