Er jeg en "dårlig" mor?

Da er jeg også det. det ble ikke feiret halloween her heller. Ikke annet enn at de som kom på døra fikk litt godteri. 
Han spurte heller ikke om å gå og ble redd hver gang det ringte på døren.

Nei, absulutt ikke.
Mine gikk i går Halloween, og da var det mange som åpnet og sa de ikke feiret halloween, det er litt sånn opp til hver enkelt tradisjon syns jeg :)

Fluttershy  skrev:
ikke en dårlig mor... Men en smule egoistisk kansje...

Eh? Hvordan blir man egoistisk her? Gutten har ikke spurt om å få delta på Halloween så mora har ikke nektet ham det. Ser ikke hvor egoisme kommer inn i bildet her? Dette blir litt som "hull i øret på små barn"-debattene. De får ikke hull i øret før de spør etter det selv sier nesten alle da, noen har også aldersgrense. Denne gutten har som jeg forstår ikke ytret noe ønske om å delta så hvorfor slenge ham ut i det? Nei, dette kvalifiserer overhodet ikke til "dårlig" mor på noe vis.

vel... synes kanskje ungene skal få lov å ha det gøy med haloween jeg da, det er faktisk uskyldig morro og en gang i året... men hver sin smak.

Fluttershy  skrev:

Latterfrosken skrev:
Egoistisk? Det er jo ikke alle som er for denne tradisjonen... Men jeg syns ikke noe om det nettopp fordi det byr til hærværk, vindusknusing, eggkasting og tagging på hus om ikke barna får godis... og det skjer i området her.. derfor boikotter jeg denne tradisjonen litt!

Samtidig som du frarøver barnet ditt en god opplevelse, og legger opp til at han skal føle seg utenfor i barnehagen dagen etterpå...
Hva med å heller gå ut, følge med litt, lære barnet ditt god oppførsel og evt kjefte de som ikke oppfører seg huden full...
Da oppnår du jo faktisk noe...

Det eneste du oppnår ved å sitte hjemme og være sær, er en skuffa gutt i morgen...

Ærlig talt...
Er du virkelig seriøs nå???
"Frarøve gutten en god opplevelse"!
Kan man virkelig ikke ha en fin kveld hjemme om man ikke går fra hus til hus å tigger godteri på Halloween?
Hallowen er uansett en idiotisk tradisjon som jeg mener ikke hører hjemme her!

Ts: Nei, du er absolutt ingen dårlig mor :)
Jeg er helt enig med deg, og det blir kun til at vi går julebukk med lillegutt her i huset når den tid kommer.

Back
Topp