Mine3nydelige
Elsker forumet
som går til kontroll en gang i måneden.
Ikke noen grunn til att jeg gjør det men har gjort det i hvert svangerskap.
Legen min som sitter opp en kontroll i måneden.
Ikke att jeg klager. [:D] Får jo høre hjertelyd og se han en gang i måneden jeg[:D]
Var i dag og alt var fint[:D] Hjertelyden var fin.
Vekten er fremdeles minus 4 kg men det gjør ingen ting.
Hun "bommet" litt når hun skulle finne ut hvor langt jeg var på vei.
Trodde jeg hadde termin 21 oktober( tror hun så på mense terminen som er 2.1.10) så da ble hun stresset når jeg hadde så liten mage[:D][:D]
Ligger litt under den røde streken på magemåle. Men tror det "går" seg til utover..
Fikk og henvisning til fysio pga bekkenet, så må finne en som behandler gravide.
Og den kraftige hodepinen min ble vi enig om att jeg først skulle prøve med paracet og vist jeg fikk flere "anfall" så kunne jeg få migrene medisin. Men det var ikke annbefalt.Og da tar ikke jeg de uansett hvor vondt jeg har og mye følelse jeg mister i armer,bein og munnen.
Ble plutselig litt langt dette her[8D][8D][8D]
Ikke noen grunn til att jeg gjør det men har gjort det i hvert svangerskap.
Legen min som sitter opp en kontroll i måneden.
Ikke att jeg klager. [:D] Får jo høre hjertelyd og se han en gang i måneden jeg[:D]
Var i dag og alt var fint[:D] Hjertelyden var fin.
Vekten er fremdeles minus 4 kg men det gjør ingen ting.
Hun "bommet" litt når hun skulle finne ut hvor langt jeg var på vei.
Trodde jeg hadde termin 21 oktober( tror hun så på mense terminen som er 2.1.10) så da ble hun stresset når jeg hadde så liten mage[:D][:D]
Ligger litt under den røde streken på magemåle. Men tror det "går" seg til utover..
Fikk og henvisning til fysio pga bekkenet, så må finne en som behandler gravide.
Og den kraftige hodepinen min ble vi enig om att jeg først skulle prøve med paracet og vist jeg fikk flere "anfall" så kunne jeg få migrene medisin. Men det var ikke annbefalt.Og da tar ikke jeg de uansett hvor vondt jeg har og mye følelse jeg mister i armer,bein og munnen.
Ble plutselig litt langt dette her[8D][8D][8D]