Er jeg den eneste...

FjerneErna

Forumet er livet
..som håper at jeg IKKE skal føde noe særlig før tida? Har termin 22. og ei av mine beste venninner skal gifte seg 8.-i Moss,25 mil herfra. Jeg VIL være med i det bryllupet!!! Hører du det minimann i magen?? Du har å holde deg inni der til 10.juli-minst!!!

ORIGINAL: chello

hehehe, ja HOLD DEG INNI LISA`s MAGE MINI!!!!

Takk for hjelpa- får håpe det hjelper [;)] 

Jeg vil ikke føde så mye før termin nei.. Håper ikke på å føde nå liskom. Må få husvarm denna valpen først iallefall.

Men rundt 15 juli kan vel noe begynne å skje.. [:)][:)]

Synes egentlig det er herlig å godt å gå gravid jeg, selv om det er mye små plager. Det er jo et mirakel.. [;)]

Det kan kanskje virke som at jeg ønsker å føde nå, etter alle innleggene ang dette, men det er feil. Ønsker bare å sette i gang modningsprossessen slik at jeg kanskje får han en eller to uker før termin. I vår familie har de fleste gått to og tre uker over tiden. Gudskjelov går man ikke tre uker over i disse dager!

Derfor jeg prøver alle triksene, håper på å korte ned tiden litte granne.

Og minimann i magen til Lisa hold deg der så lenge mamma sier det[;)]

Mannen min kommer hjem fra USA 10. juni.. fram til da må babyen bare holde seg i magen.. etter det er den veldig velkommen...[:D]

(men mannen min mener nok jeg kan vente med å føde til Quarten er over.. hehe.. tenkte jeg skulle få babyen rett før, så han blir nødt å holde seg hjemme... huff.. jeg er slem[;)])

Næj æ har termin 8 juli.. å håpe
lillingen hold sæj inni magen til juli...!
mene sjøl, d e en grunn t at di fleste bær ongen 9mnd...

man blir jo utolmodig da..hihi...termin 18 juli her. men i følge 3 d ultralyden er jeg en el to uker på mer på vei (dvs uke 34 nå). men jordmor sier den gjeldene datoen er 18 juli uansett. Og så ligger det i familien att den førstefødte kommer to- tre uker før. Så hvis alle kalkylene stemmer...ja da føder jeg om ..vræl..om fire uker eller noe! Håper det blir juli barn jeg da..siden vi er nesten hundre prosent på navnet vi har funnet..Juliana...Luve u..

Klem

Juliana er et nydelig navn!

ja vi har forelska oss..men blir jo litt dumt hvis hun blir født i juni?? var jo litt av grunnen att det er juli i navnet...juniana går ikke...!! hehe

Du får knipe igjen da[:D]

Navnet kan dere jo bruke uansett da, men jeg skjønner greia!

Jeg koser meg å ha den lille i magen, så for min del så gjør det ikke noe at den blir der til ca termin ( den 20.) Men tror nok at jeg blir mer lei ettersom ukene går nå. Det blir jo bare tyngre og tyngre, kjenner jeg. Men er likevel glad for hver uke som går jeg. Ennå. [:D]

jeg kan godt vente så lenge som mulig, men har et stor ønske om at han blir født før vi kommer inn i august....
Sånn mellom 10. og 26 juli hadde vært veldig fint, men regner med at det nok blir rundt den 5-6 august i stedet...
Belager meg egentlig på å gå fult ut, hvis ikke kommer jeg til å bli drit lei lenge før jeg må...

ORIGINAL: AB

Når blir babyen regnet som prematur??

regnes som prematur tom uke 37, tror jeg....

jeg ønsker å føde litt før tida..max to uker da,,,,dette fordi jeg er utolmodig,,og fordi at termin er 23.juli, og vi skal flytte til bodø (kjøre, ca 17 timer) den 22.august....vil ha litt tid hjemme før jeg reiser......![:)]

ORIGINAL: schnuppa

Jeg vil ikke føde så mye før termin nei.. Håper ikke på å føde nå liskom. Må få husvarm denna valpen først iallefall.

Men rundt 15 juli kan vel noe begynne å skje.. [:)][:)]

Synes egentlig det er herlig å godt å gå gravid jeg, selv om det er mye små plager. Det er jo et mirakel.. [;)]

Samme her- rundt 15 juli kan det godt skje noe.. (termin 31/7). Hadde vært deilig å få litt av juli måned sammen med babyen også. Dessuten fyller min bestefar 90 år 4/8, og jeg har veldig lyst til å være med på den feiringen med baby og ikke enten ligge på sykehuset eller komme dit med fortsatt stor mage..  

Jeg har termin 26. juli, men den lille er hjertelig velkommen ut i verden litt før, så fra midten av juli er jeg klar... [;)]
Jeg håper jeg ikke går over terminen, i hvertfall ikke at jeg får i august. Skal også i bryllup (håper jeg) i midten av aug..

Krepsen , vi he vist termin på same dag [:D]

både ja å nej til om ej vil ha før , vil so klart ikkje at den ska komme alt før tili , men litt før termin ha kje skada hehe :)
vil ivertfall ikkje gå over termin! d må være kjedeli ...

Back
Topp