Er jeg den eneste?

Jeg har vært alenemamma til 2 barn i 2 år. Funnet en ny kjæreste nå da :) Men koselig med et sånt forum. Som alene møter man jo ofte litt andre utfordringer enn man gjør om man har partner. Håper nå jeg får lov å henge litt med dere :Heartpink
 
Eg har våre alene med 4 barn, var alene hele svangerskapet med tvillinger.. fikk heldigvis masse god hjelp fra familie og venner :) nå er eg gift og vente vårt første barn, han har ikke barn fra før.. så det blir kjekt :)
 
På tide med eget forum :cool05
 
Er alene eg og me 3barn å en baby på veio_O termin 7 mars,men rekner å håper hu komme noe før da di sndre kom en uke før nesten
 
Flott med et eget sted. Er blitt alene med lille på 5 mnd, var gift før. Fant ut at jeg ikke trengte en voksen unge i tillegg til lille...
 
Jeg var alenemor i 2 år før jeg møtte sambo. Så jeg kan iallefall relatere meg til dere. :D
 
Burde kanskje vært noe lukket feks der hvor vi fort eller om oss selv...
 
Supert med alenemor forum, jeg har hvert alene i et år, å fy å ensomt og kjedelig det kan bli:hilarious:
 
Så bra at dette finnes[emoji2] Alene med ei på 1,5 år og har vært alene siden jeg ble gravid. Begynner å vurdere nr 2...alene[emoji848]
 
Jeg blir nå alenemor til 2 og trenger mye info og hjelp fra forumet vil jeg tro. Skummelt, nytt men ønsket etter mange år med overtall av diskusjoner og krangling i heimen. Følelsen akkurat nå: hvor starter jeg? Mekling er bestillt og fått time om en uke. Men så? Hva gjør jeg så, hvor starter jeg? Føler meg som ei hodeløs høne
 
Jeg blir nå alenemor til 2 og trenger mye info og hjelp fra forumet vil jeg tro. Skummelt, nytt men ønsket etter mange år med overtall av diskusjoner og krangling i heimen. Følelsen akkurat nå: hvor starter jeg? Mekling er bestillt og fått time om en uke. Men så? Hva gjør jeg så, hvor starter jeg? Føler meg som ei hodeløs høne

Velkommen skal du være :)
Hvor gammel er barna dine?
 
Back
Topp