Er jeg den eneste?

Jeg har ikke fått :) Legen min ordner alt på tirsdag, når jeg skal tilbake for å få svar på blodprøvene jeg tok på mandag! Så får vel innkallelse i løpet av et par uker kanskje..

Jeg har heller ikke fått, skal til jordmor på tirsdag, blir sendt henvisning da :)

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Jeg har heller ikke fått.. Ringte legekontoret for å høre om di hadde sendt henvisning, det hadde de ikke så det skulle bli gjort.. Har vel ventet ca 1 1/2 uke uten å hørt noe.. Var innom sykehuset i går å besøkte en syk venn, så da gikk jeg like greit innom barneavd. å spurte om de hadde fått henvisningen noe de ikke hadde.. Ringte da opp igjen til legen som sa de sikkert hadde glemt det ut. De skulle sende henvisning nå så får håpe de gjør det.. Ikke noe kjekt å gå å vente å kansje risikere å få oul senere enn nødvendig pga treg lege..

Godt jeg ikke er den eneste da:) jeg var hos legen 19 august, 3 uker siden. Får prøve å smøre meg med tolmodighet og vente en uke til da :)

Jeg fikk min i dag :-)

Jeg har heller ikke fått min :)

Kine snart mamma til fire <3

Synes du har ventet lenge jeg....
Jeg var hos legen 15. august, og ullevål hadde sendt papirer 16. august (de ble riktig nok borte i posten). Legen ringte 3 uker etterpå å etterlyste papirene, 2 dager etter hadde jeg de i posten.

Kanskje du kan ringe sykehuset å etterlyse de? Eller høre om de mar mottatt henvisningen?

Sist gang fikk jeg ikke før uke 16, og det var helt normalt.

Jeg har ikke fått. Henvisningen er ikke sendt ennå, skal til jordmor neste uke så hun sender den da satser jeg på. Da er jeg 13 uker

sani30

Jeg har heller ikke fått. Var på 1. svangerskapskontroll på torsdag. Fikk beskjed om at jeg måtte sende skjema selv. Så sender det nok på mandag. Regner med å høre noe innen et par uker? Ingen andre som har fått beskjed om å sende det selv?

Ikke fått enda jeg heller. Var på første kontroll på mandag, så det tar nok litt tid enda.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Jeg har oppfølgingssvangerskap hos jm på poliklinikken så fikk time til ul på forrige kontroll.

Krysser for at dere alle får så fort som mulig :)

Back
Topp