Er jeg den eneste?

Freja78

Elsker forumet
Alle rundt meg sier jeg bare skal slappe av og ta det med ro, han kommer når han kommer som de sier. Og jo da, jeg er enig med den. Men jeg er en person som kjenner kroppen min veldig godt, og jeg merker med en gang når det er ting som er anderledes enn hva det pleier. Og jeg finner ikke roen om dagen. For jeg kjenner på hele kroppen at fødselen nærmer seg.

En ting er murringene i rygg og mage, nedpresset, hoftene mine har blitt bredere, magen har synket, han er festa osv. Men det er en sånn sterk følelse i hele meg at jeg kjenner kroppen innstiller seg på det den skal gjennom. Litt vanskelig å forklare hva den følelsen går ut på, for den er liksom bare der. Jeg merker det mentalt også.

Så jeg finner ikke roen, for jeg føler at det kan skje når som helst nå. Tar sikkert noen uker, men vet aldri. Er 35 uker nå, så det kan jo i teorien skje og. Men er liksom hele tida i alarmberedskap og reagerer på den minste lille ting fra kroppen nå.

Så spennende! Det kan godt være det nærmer seg for deg :) Jeg har dessverre ingen sånn følelse, heller at jeg går over (igjen) :P

jeg oxo føler det kan skje når som helst , hodet er så godt som festa, jeg har nedpress så det holder å føler at magen snart eksploderer liksom stein hard hele tiden;)

Jeg hadde det akkurat slik som du beskriver mot slutten av forrige svangerskap. Hadde en klar følelse av at hun kom til å komme før termin, og det gjorde hun også - 4 dager før :)
Har ikke noen slik veldig bestemt følelse denne gangen, og er igrunn litt skuffet over det. Vil at noe skal skje snart :P
Satser på at følelsen melder seg etterhvert som jeg nærmer meg 37 uker ;)

Jeg har gjort dette to ganger før og begge gangene følte jeg det sånn som du forteller. Hadde maserier i tillegg. Men barnet kom ikke når jeg forventet det altså. Kom helt uforventet!

Back
Topp