Er jeg den eneste

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Som ikke har fått innkalling til oul?

Skal heller ikke til legen før 20.august...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har heller ikke fått. Har mast på legekontoret, og i tillegg har jordmora sendt enda en søknad. Men kommer ikke brevet i posten imorger, ringer jeg sykehuset! Det er vel ikke så rart om du ikke har fått det, for legen/jm sender det på første kontrollen, skal iallefall gjøre det. Min lege glemte det.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Ikke jeg heller, men var hos legen i dag, å han jeg var hos på første kontroll i uke syv har glemt å sende henvisning han. Så må vel pent vente.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Ikke jeg heller. Søkte 12. juli. Snakket med fødeavdeling i dag. Søknad mottatt, og svar kunne ventes om 1-2 uker.

Hun sa den var godkjent også. Hva enn det betyr????

--------------------
<3 17. februar <3

Har ikke fått time til oul jeg heller..men så har ikke jeg fått time til førstegangskontroll enda heller :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei du er ikke den eneste.. Jeg skal på første kontroll 13.august, så får vel en gang etter det :)

Har ikke fått, selv om jeg har vært på to kontroller. Sykehuset hadde ikke fått papirene. Skal til fastlegen til uka, så jeg får purre da!!

Jeg har ikke fått :)

Har ikke vært på første kontroll ennå heller. Har time dit 15 august :)

Termin 16 februar

Ikke jeg heller. Søkte 12. juli. Snakket med fødeavdeling i dag. Søknad mottatt, og svar kunne ventes om 1-2 uker.

--------------------
<3 17. februar <3

Åt du er registret som fødende det, men at dato for oul ikke er klart..
Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

--------------------
<3 17. februar <3
At du har fått fødeplass bare at dato for oul ikke er klart.

Som ikke har fått innkalling til oul?

Skal heller ikke til legen før 20.august...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Du er 11 uker på vei nå sant? Ikke vanlig å få time så tidlig. Mange her har termin tidligere enn deg. Jeg fikk time fordi jeg var på sykehuset og da fikk dato med en gang. Sist svangerskap fikk jeg tilsendt brev i uke 15 om time i uke 19.

Jeg har heller ikke fått, var på første kontroll den 17. juli eller noe :)

Tusen takk for svar Jippi og Mrs.Lutz

Det er vel det! Er jo også bare 12+6, så kanskje derfor. At legen søkte så tidlig som da jeg var 8+6....

--------------------
<3 17. februar <3

Jeg var på første kontroll på mandag, er 14 uker nå i dag, og regner med det kommer brav fra Ahus i løpet av et par dager :)

Jeg har ikke fått og var på kontroll for tre uker siden :-/ Tar en telefon til sykehuset i dag tenker jeg. Eller om jeg kanskje drøyer til uka. Det har jo tross alt vært ferie og sykehuset UL skal tas på er ikke så stort gitt.

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Du kan få ene min, jeg har fått to:p Jeg er søkt inn både i Molde og Ålesund... kommer til å avbestille den i Molde og håpe på at jeg rekker fram til Ålesund i tide:p

~MrsMeoh~
Termin 21 Februar
( App)

jeg har heller ikke fått! Men jeg var på tidlig ul pga jeg ble gravid med pergotime, så legen da skulle be sekretæren om å kalle meg inn igjen i uke 18 på oul. Har ikke vært på første legetime/jordmortime. Skal til legen for noe annet 15.aug, så mulig jeg får tatt det da? (har booket dobbeltime visstnok)

Back
Topp