Er jeg den eneste?

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg har ikke kjøpt en eneste ting enda jeg. Er 30 uker nå, føler jeg har så god tid :P nå har jeg jo en del ting fra sønnen min da, men venter jente nå så er jo noen ting som trengs.
Merker jeg mye mer avslappet denne gangen, tar det mer med ro.

Vært innom butikker flere ganger for å kjøpe noe tøy, men blir aldri til at jeg kjøper noe. Tror jeg fortsatt ikke heeeelt er klar over at jeg er gravid :P føles så rart å titte på babyting, håper jeg innser det snart, hehe

Hei!

Jeg er også 30 uker, og vi bestemte oss for å vente til januar med å kjøpe. Vi trenger alt :)
Tittet i butikker tidligere, men kjøpte ingenting... Lenge til jo ;)

Formen min er fortiden dårlig, så har sendt ut mannen min for å begynne og kjøpe inn de viktigste tingene nå... Satser på at jeg også blir med etterhvert!

I begynnelsen er det jo ikke såååå mye et spedbarn trenger, men 10 uker igjen! Snart har vi baby i armene :)

Her er det meste på plass nå, er 29 uker med tvillinger.
Er veeeldig glad for det nå da, for nå begynner ting å bli tungt og det er ikke mye jeg orker å vandre rundt å kikke på babyutstyr ;)

Så nå tar vi de siste tingene som mangler litt etter litt :)

Wæ, kjente jeg ble stressa på deres vegne. Har ni uker igjen, og mangler bare vogna som kommer i starten av februar :P Men nå er jo jeg kontrollfreak og skal ha ALT klart i god tid, alltid

Er 31 uker på vei og har så å si alt i orden nå, bare vogn og handduker/kluter igjen som jeg kan komme på nå :p rommet sto klart for 1 mnd sidn :p men har gått mye hjemme pga plager så har jo måtte ha noe å holde fingrene i :p

Hehe, godt å lese jeg ikke er den eneste :D

I februar må jeg nesten komme igang, senest.. Sliter allerede med rygg og slikt og vi skal flytte over til en annen leilighet også som vi må ordne og fikse :P såå det begynner å haste litt, hehe

Kjenner meg igjen der, er i akkurat samme situasjon, har gutt, men venter jente...så er en del jeg trenger...
Kjenner at jeg vil bli sett rart på hvis jeg kler dattra mi i grønne dinosaurklær når hun kommer :P hehe

Back
Topp