Er jeg den eneste som..

Er de bøkene som gjør at jeg liker Aurora så godt selv tror jeg. Pr dags dato heller vi mot Aurora som mulig mellomnavn om det blir jente. Bare fordi jeg syns det er så fint ❤
Det er jo veldig naturlig at navnene som mange liker, blir gitt til mange:)

jeg synes fortsatt at det er litt rart å høre andre som heter Aurora. Føler det bare er min jente sitt navn:p
De andre navnene jeg vurderte var Laura, Aria og Arianne. Men mannen og jeg var enige fra første stund da vi sa Aurora:)

Helt enig, ingen som har foreslått navn her men en del navn som brukes på barn i dag er også gode dyrenavn:p

Vi valgte heldigvis et navn som ingen har reagert negativt på, så jeg tror vi traff godt [emoji6]
Søs kunne riktignok fortelle at ei av venninnene hennes heter det samme som datteren vår, men jeg kjenner jo ikke denne venninna, og det får være måte på til unngåelse av bekjentskaper [emoji6]

Vi begge gjør det. Men irriterer oss over at den andre gjør det når man finner et fint navn.

Gjør det ja. Det ble ganske mange navn som var totalt uaktuelle her selv hvor fine de var :P

Ikke alle navn, men personer som står meg nær eller er litt merkelige merker jeg at jeg fort får et ansikt på :P

Har sterkere assosiasjoner til noen navn enn andre, sånn er mannen også. I tillegg har vi et mellomnavn som må brukes hvis vi får gutt en gang, og det er absolutt ikke lett å finne et navn som passer der uten assosiasjoner til enten en person vi kjenner; eller i mannens øyne - ungen blir kriminell pga navnet :wtf:

.. ofte forbinder navn med mennesker som allerede har navnet? :p Jeg og mannen diskuterer noen ganger navn bare for gøy, og da kan han ofte komme opp med navn som jeg syns er fine, men som jeg ikke vil bruke da jeg føler de er "brukt opp" av noen andre :wacky: Sikkert en teit tanke, men..
Jeg har det også sånn, men noen navn føler jeg likevel kan brukes.

Dette er litt av problemet vårt [emoji14] ikke et problem at noen vi kjenner heter det, er mer assosiasjonen til personen som har det som ofte ødelegger. Men har to navn på lista som vi veit om noen som heter/het men er gode assosiasjoner eller noen som ikke er i omgangskretsen.

Skal si jeg er litt redd for å velge et likt navn med noen jeg ikke liker også tenker vedkommende "kult, oppkalt etter meg" så er h*n ikke det [emoji85]

Back
Topp