er jeg dement eller løssluppen?

trolltjora

Elsker forumet
en mann tok kontakt med meg på facebook og skrev:
"artig å se deg her inne, er lenge siden daten vår nå!"

navnet var ukjent, bildet var ukjent... googlet han opp og han er tydeligvis en jurist av noe slag[8|] aner ikke hvem han er jeg og ikke vil han si så mye mer heller.. han kommer bare med info om meg, så tydelig at han vet hvem jeg er/har snakket sammen da!
*knurr*

Kan jo bare være en som prøver seg?

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Kan jo bare være en som prøver seg?

neh, han skrev i en melding "samboer og i molde enda eller?"
såååå...

Noe lignende har skjedd her. Jeg ble nesten skremt jeg..så gikk det et par mnd før kom jeg på hvem fyker'n var....og ja, det er/var en grunn til at det var lenge siden den daten[8D][:-]

Er det noe galt med å være både dement og løsluppen? Har jeg misforstått noe her?... Er det ikke det alle menn ønsker seg da, altså Dum og Deilig? "Dement" er jo bare et annet ord for "dum", og løsluppen er man ofte hvis man er "deilig".

ORIGINAL: Kal-El

Er det noe galt med å være både dement og løsluppen? Har jeg misforstått noe her?... Er det ikke det alle menn ønsker seg da, altså Dum og Deilig? "Dement" er jo bare et annet ord for "dum", og løsluppen er man ofte hvis man er "deilig".

du høres nesten ut som han som har tatt kontakt med meg jo[:D]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

du høres nesten ut som han som har tatt kontakt med meg jo[:D]

Nei altså det... *løper*

ORIGINAL: arquinne

Håper det var en spøk. [:-]

Har ikek vært sååå mye her på generell, men fra Kal-El tror jeg nok ironi er stikkordet ja..

ORIGINAL: Tessa

Håper det var en spøk. [:-]

Har ikek vært sååå mye her på generell, men fra Kal-El tror jeg nok ironi er stikkordet ja..

Syns det var usmakelig.

Smaken er som baken. Dette er en tråd hvor både "dement" og "løsluppen" ble brukt i humoristisk/ironisk sammenheng (jeg tviler på at trådstarter seriøst lurer på om hun er dement eller løsluppen).

Da sier det seg selv at mitt bidrag var et ironisk ordspill på ordet dement/løsluppen. Personlig synes jeg det er både usmakelig og unødvendig at du gjør et nummer ut av det, ettersom kommentaren din ikke tjener noen som helst konstruktiv, informativ (eller humoristisk ettersom de originale utrykkene var ment humoristisk) hensikt overhodet.

Det er på grensen til bisart / utrolig at jeg er i en situasjon hvor jeg må forsvare et harmløst ordspill.

Back
Topp