Er jeg blitt desembermedlem? :O

En tråd i 'Desember 2013' startet av Krysén, 21 Mar 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Krysén Forelsket i forumet

Sjekk disse testene da :O Tørr ikke helt å rope hipp hurra før jeg har tatt en digital test, men dette lover jo godt :D

Foreløpig termin 4 desember :)

IMG_2514.JPG

2. Pin-up Forumet er livet

Det ser definitivt lovende ut, de blir jo sterkere og sterkere! Våger meg på et stille gratulerer:)

3. De ser meget positive ut :)

4. Bonia Elsker forumet

Veldig positive! Grattis med desemberbebis :)

5. mamma87 og gullguttan Glad i forumet

Ser meget positive ut ja :) Så gratulerer så mye! Artig! Det er ikke mange dagene siden jeg testet også. Både strimmeltester og digital test, testene viste positivt og gravid svart på kvitt :)

6. Krysén Forelsket i forumet

Jaaa, takk ;) se her da:

teste.jpg

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  7. gutt11og? Elsker forumet

Gratulerer:)

8. Myshelle Elsker forumet

Gratulerer :-D

9. Lillemirakel Glad i forumet

Gratulerer!! :D

10. Pin-up Forumet er livet

Grattis:)

11. lykkeliten8889 Betatt av forumet Septemberlykke 2015

Jeg tror jeg også blir desembermedlem :D 2 svake streker på tester i dag, skal ta en clearblue i morgen tidlig, men er ca 3+6 :D og da blir terminen rundt 5 des.
    dette blir da vårt første barn, etter mange forsøk og en SA i fjor sommer, så krysser alt vi har for at dette går bra :)
    Når pleier man å fortelle det? føler at jeg trenger noen andre å prate med enn bare samboeren ;) hehe..

12. Krysén Forelsket i forumet

så spennede :) det er nok forskjelligt når man vil fortelle, jeg og ønsker å dele nyheten med flere :-D så kommer nok til å fortelle kommende besteforeldre snart, de vet jo at vi prøver ;-) gratulerer forresten :-D

Del denne siden