Er jeg blitt desembermedlem? :O

Krysén

Forelsket i forumet
Sjekk disse testene da :O Tørr ikke helt å rope hipp hurra før jeg har tatt en digital test, men dette lover jo godt :D

Foreløpig termin 4 desember :)

IMG_2514.JPG
 
Det ser definitivt lovende ut, de blir jo sterkere og sterkere! Våger meg på et stille gratulerer:)
 
Veldig positive! Grattis med desemberbebis :)
 
Ser meget positive ut ja :) Så gratulerer så mye! Artig! Det er ikke mange dagene siden jeg testet også. Både strimmeltester og digital test, testene viste positivt og gravid svart på kvitt :)
 
Gratulerer :-D
 
Jeg tror jeg også blir desembermedlem :D 2 svake streker på tester i dag, skal ta en clearblue i morgen tidlig, men er ca 3+6 :D og da blir terminen rundt 5 des.
dette blir da vårt første barn, etter mange forsøk og en SA i fjor sommer, så krysser alt vi har for at dette går bra :)
Når pleier man å fortelle det? føler at jeg trenger noen andre å prate med enn bare samboeren ;) hehe..
 
Jeg tror jeg også blir desembermedlem :D 2 svake streker på tester i dag, skal ta en clearblue i morgen tidlig, men er ca 3+6 :D og da blir terminen rundt 5 des.
dette blir da vårt første barn, etter mange forsøk og en SA i fjor sommer, så krysser alt vi har for at dette går bra :)
Når pleier man å fortelle det? føler at jeg trenger noen andre å prate med enn bare samboeren ;) hehe..

så spennede :) det er nok forskjelligt når man vil fortelle, jeg og ønsker å dele nyheten med flere :-D så kommer nok til å fortelle kommende besteforeldre snart, de vet jo at vi prøver ;-) gratulerer forresten :-D
 
Back
Topp