Er jeg bare pirkete?

Apeloffen

Forumet er livet
I dag kom Elias hjem fra bhg med en genser hvartfall jeg likte godt, full av flekker fra han hadde spist appelsin.[>:] Og det er vell ikke det enkleste å få bort da... Er det ikke ganske enkelt, og ganske logisk, å sette på en smekke på gutten da.. Istedet for å ødelegge klær, så unødvendig....?[8|]

når man har barn så må man regne med flekker på klærne.
sånn er det bare.ikke ha på han "fine"klær i barnehagen[;)]

ORIGINAL: lene80

når man har barn så må man regne med flekker på klærne.
sånn er det bare.ikke ha på han "fine"klær i barnehagen[;)]

Ja; selvfølgelig.. men appelsinflekker går jo ikke bort, såvidt jeg kan huske[8|] Og når han sitter ved bordet å spiser appelsin, så kan det jo ikke være så vanskelig å ta på en smekke da.

Enig,ein må nok tenke seg litt om når en kler på barna til barnehagen, er nok ikkje så lett å passe på at alle som treng har smikker og slikt. sjølv om det hadde vore kjekt da [;)]

kanskje du er litt pirkete??[:)]

har nok selv hendt at jeg har glemt å sette på smekker på jobb, desverre.

selv kommer mine barn hjem med innsausa klær i en pose nesten daglig, og jeg  reagerer faktisk ikke på det. [:D]

ikke ta på barnet klær du er spesielt glad i! men det er lov å gi beskjed til de ansatte, da!![:)]

Jeg syns du er litt pirkete...slik er det jo bare med barn, det blir flekker!! [:)]

Jeg forstår deg godt! I fjor var jeg utplassert i en bh og der brukte ikke ungene smekke når de spiste. De så ikke ut mange ganger, men da skiftet de genser... Bh-tantene sa ikke noe på det heller... Dårlige greier for jeg syns det er viktig å lære barna skikkelig bordskikk!   

ORIGINAL: theolin

kanskje du er litt pirkete??[:)]

har nok selv hendt at jeg har glemt å sette på smekker på jobb, desverre.

selv kommer mine barn hjem med innsausa klær i en pose nesten daglig, og jeg  reagerer faktisk ikke på det. [:D]

ikke ta på barnet klær du er spesielt glad i! men det er lov å gi beskjed til de ansatte, da!![:)]

Selvfølgelig blir barna grisete. Er jo bare sånn det er[:D] Om han kommer hjem med en genser full av f.eks skinkeost og annet griseri(som går ann å vaske bort) så tenker jeg jo ikke noe over det jeg heller.. Men er vell en kjent sak at appelsiner setter flekker som ikke går bort...

Hmmmm, appelsin flekker går av på mine klær hvertfall. Og jeg søler og griser når jeg spiser appelsin.
Litt av moroa det.
[;)]

Skjønner godt hva du mener.. Men da jeg jobbet i bhg reagerte jeg på at man ikke skiftet på de etter at de hadde spist og skulle sove. Men neida de skulle bare sove med møkkete og klissete genser. Hvorfor ikke skifte på de før de skal sove da? [8|]

Back
Topp