er jeg alene

sirimor_til2

Forelsket i forumet
jeg lurte bare på om det var bare jeg som hadde termin i slutten av januar...ser alle  her er 18-20 uker på vei,mens jeg bare er 14...hehe[:D][:D]

Er 16 uker jeg da[;)], men skal ha ks i uke 38 så det blir jo litt før termin[:D].

jeg har termin 28 januar[:)]

Du er ikke alene!
Jeg har foreløpig termin 26., men er spent på hva de sier på ul til tirsda'n... Håper jo at jeg har kommet litt lenger[8D][;)]

dua har og i slutten på måneden..sjå på termin lista så ser du kven andre som har og[:D]

tvilling 38
Er 16 uker jeg da, men skal ha ks i uke 38 så det blir jo litt før termin.

ble forviten.... [&:]hvorfor skal du ta ks?

Du er ikke alene, jeg har termin en gang mellom 24 og 26 januar... Men venter spent på ordinær UL!

det er bra jeg ikke er alene om å ha termin i slutten da...føler lissom at jeg er litt ensom når jeg går gravid,ingen her hjemme i den lille byn som jeg kjenner som skal ha rundt da heller...hehe[:D][:D]har ikke vært på ul enda heller så jeg får nok vite det bedre da om når jeg har termin[:D]

Jeg har tremin 25. Januar...[;)]

så bra da at det ikke er bare meg[:D]føler at jeg ikke er 14 uker lissom,men 4 eller noe sånt..hehe[:D]

ORIGINAL: vordenemor

så bra da at det ikke er bare meg[:D]føler at jeg ikke er 14 uker lissom,men 4 eller noe sånt..hehe[:D]

Føler også at "alle" andre er kommet så mye lenger enn meg... Men sånn blir det vel. Sist til ultralyd, sist til å føde... VI er liksom bare sist [;)].  Derfor er det fint å gå inn på februar og mars klubben av og til, hehe, og føle at en er kommet lenger enn noen...[:D]

Jeg har termin 23.januar..:)

Jeg har termin 31. januar!!! Så ligger bare noen dager etter deg.
Når skal du på ul? Jeg skal den 30 august,gleder meg sånn[:D]

jeg vet ikke når ul er,men jeg skulle få time i posten visstnok...jeg gleder meg som en unge jeg...hehe[:D][:D]

Back
Topp