Miriamsmams
Glad i forumet
Mrs White skrev:
Er det bare jeg som får VONDT når jeg sover.. på hoftene?? Om noen der ute slite med samme problem med å snu seg, og så snu seg og så snu seg 100ganger om natta fordi jeg føler jeg får liggesår på hoftene så tar.. Tar imot tips med HJERTELIG takk, orker ikke mer netterMiriamsmams skrev:
Joda, jeg har også vondt! Men det har blitt bedre etter at jeg inntok sengen i gjesterommet som er kjempemyk og deilig nå som jeg har vondt (foretrekker ellers vår vanlige seng når jeg ikke er gravid :-)).
Det eneste er at jeg ligger der alene, noe både samboer og jeg synes er trist forstås. Det er kun en 1.20 seng og det frister ikke til å sove to der nå når jeg har en stor mage i tillegg, men det er nødvendig for at jeg skal få sove noe som helst.
Har du noen myk skummadrass eller noe du kan legge i sengen kanskje? Eller en gjesteseng som er mykere enn deres vanlige seng?
Bruker puter over alt. men en annen madrass hadde kanskje vært tingen. Hmm ikke at jeg har noen mykere madrass i huset da, men jeg kan jo prøve å mikse å trikse litt til.. Evt bare prøve å sove i min datters seng