Er inne i en dårlig periode....

Lena33

Glad i forumet
hei.....
Har vært så redd å bekymret, begynte egentlig mest i dag.......har gått på "sukker fri" nå i fjorten dager og da jeg kom til jordmor i dag, så hadde jeg søren meg 3+ med sukker i urinen!
ble tatt blodprøver og de var fine....skjønner ingenting lenger...skal på en sånn kur til i 14 dager for å se...
Men det er ikke det jeg er mest redd for....har hatt så sinnsykt med kynnere i det siste....føles nesten som om han gjør seg klar til å komme snart[:o]han gjør sikkert ikke det da, er jo bare 22 uker på vei!men jeg blir så redd!!!!
Var en dame som jeg kjenner som fødte babyen sin for to dager siden...3 mnd for tilig[:o]hun hadde egentlig termin 15 desember.....er sikker det som er grunnen til at underbevisstheten min har begynt å jobbe og det er grunnen til at jeg føler meg redd....
Har sagt det til mannen min og han trøster og støtter meg, men likevel så greier jeg ikke å slappe helt av......hvordan skal dette gå....er mye mer bekymret denne gangen enn jeg noen gang har vært tiligere.....kan være alderen???[8D]
er litt tungt nå....men det går vell over.....

Hei, det kan ikke være noe godt å gå å bekymre seg så mye. Har noen dager jeg også som ikke er så bra, har venninner som har hatt en del komplikasjoner i sv.skapet. Det tenker jeg mye på... Hva om det skjer meg??
Tror det er lurt å ha en å snakke med om disse tingene, samboer eller en i familien.... Noen ganger trenger man bare en bekreftelse på at det andre som har det likt som en selv. Uannsett så får en prøve å tenke positivt og ta en dag av gangen [:)][:)][:)]

Håper du føler deg bedre etterhvert og lykke til videre i sv. skapet[;)]

takker for svar....det gjorde godt bare å få respons!håper og tror at det aldri blir noe galt her heller.....

fint jeg har dere.....

klem

Jeg så på ER for ei stund sea, før jeg ble gravid.. Og der var det en baby som var dødfødt pga at han fikk navlestrengen rundt halsen..
Det har jeg hengt meg helt opp i.. Er helt livredd for at det skal skje.. Vanskelig å forklare, men av alle dumme ting som kan skje, er det denne tingen jeg har på følelsen av at kan skje med oss..

Men er vel litt hormoner ute og går vel.. Jeg må alltid bekymre meg for noe.. [&:]

Var nesten urolig hver dag igjennom hele svangerskapet. Fryktelig tungt!!!! Grunnen var vel at jeg var engstelig for barnet, prøverør og det hele. Samtidig som jeg er godt voksen og var redd for at barnet skulle være "sykt" pga det. Fikk også svangerskapsforgiftning, så jeg var glad da de startet fødselen 4 uker før tiden. Heldigvis gikk alt bra, hun var bare født med navlestrengen rundt foten.

Hei.

vil bare kommentere dette med kynnere midt i sv.skapet. Det er visst vanlig, spes for fleregangsfødende. Jeg hadde selv mye kynnere, riktignok litt senere i sv.skapet, men vi er alle forskjellige!- og alle sv.skap er forskjellige. Kynnere er jo bare false rier som tyder på at kroppen gjør seg klar til jobben den sksl gjennom om mange uker!

En dame jeg kjenner hadde som deg, kynnere fra uke 20 eller rundt der, oh hun gikk 5 dager over.

Bare en liten oppmuntring!

jo takk...det ER en oppmuntring!!! Snakket med ei vennine her om dagen og hun hadde hatt samme følelsen under sitt svangerskap, slet veldig med kynnere og trudde han kom når som helst....men hun gikk 8 dager over tiden.....[:)]

ser lysere på det nå...kjenner at dess mer jeg greier å slappe av, jo mindre kynnere har jeg...så nå føles alt normalt igjen!

At det går ann å bli rar.....

Back
Topp