Er ikkje psykisk klar eg...

Klesklypa

Gift med forumet
om to dager går eg ut i permisjon.. da er i uke 37..
sist var eg super utolmodig! ville at jenta mi skulle komme så fort som overhode mulig!
men denne gangen er det heil annarledes..
eg er ikkje psykisk klar i det heiletatt!
synes tida går alt for fort!B
Bare 3 uker igjen! det er for lite!!!!

håpern faktisk eg går litt på overtid eg..

Jeg begynte i permisjon i dag, og jeg er litt opp og ned på hvor klar jeg er.. Dette er nr tre, og med kvalme og oppkast, bekkenløsning og hormoner av en annen verden så er jeg fysisk veldig klar til å bli kvitt magen og få ut bebisen. Gleder meg jo masse til det vesle nurket kommer! Meeeen, kjenner at jeg begynner å huske hvordan det er å føde, sååå egentlig kan hun være inni magen en stund til.. :P

Nå har jeg vert oppe i hele natt med sjikkelig vondt i magen. Var i forening i går, men spiste ikke noe uvanlig.. Kjenner jeg er klar for å få henne til verden, men tanken på fødsel skremmer meg litt nå når jeg har så vondt i magen. Desse smertene er jo INGENTING i forhold til fødsel!! Ellers tenker jeg mest på storesøster...Har jeg kost meg nok med henne nå før lille prinsesse tar mye av oppmerksomheten? Har en følelse av at jeg kommer til å "miste" storesøster. Alt går så bra for tiden.. Er redd for at lillesøster skal tulle med familie idyllen :P Ganske tåpelige tanker, men de er der allikevel...

Jeg kjenner meg utrolig godt igjen.. nå har jeg nesten 5 uker igjen, men fødte 3 uker for tidlig sist. gjør jeg det denne gangen også er det bare 2 uker igjen emoticon .
Det er jo ikke akkurat lenge til.. hjelp..

Når jeg gikk over i 37 uker var jeg definitivt ikke klar og hadde et håp om å gå over tiden, men nå er jeg faktisk så lei at hun skal få looov å komme uuut! Sover dårlig, har kynnere konstant, mensenmurringer, humørsvingninger, bekkenløsningen som gjør at jeg må sitte inne hele dagen.. holder på å bli gal! ;)

Back
Topp