Er ikke veeeldig imponert over Angelsound..

Snoflak

Elsker forumet
Legen fant hjertelyd da jeg var 10 uker. Nå 2 uker senere er d fortsatt kunn skurring på angelsound, har prøvd 4 ganger siden jeg fikk den nå.. har nesten ikke mer igjen i tuben.. Ville bare la mannen høre men det var jo enklere sagt enn gjort.. kjenner jeg blir irritert.. Vet jo at hjertet slår å at livmoren er over skambeinet. Grrr

Prøv å ta ledningen litt ut og inn.. Og dunk litt bakpå den.Trodde min hadde sluttet å virke pga skurring for noen uker siden, men nå virker den fint igjen.

Bare husk at legene sine er mye bedre da ;)

Jeg har angelsounds. Brukt den to ganger foreløpig. Fulgte ikke med noe gel, så stod det at jeg kunne bruke vann, så prøvde det, men det funka ikke. Så stod det også man kunne bruke olje, så da tok jeg på babyolje, og vips, der fant jeg hjertelyden med en gang begge gangene :)

Min og skurrer, kanskje lurt å skifte bateri ja :P
Jeg bruker glidekrem jeg, tidligere brukte jeg aloveragel. Kanskje du må trykke den "nedover" litt, ikke inn mot organene, men inn å ned mot skambeinet, men ikke for langt ned mot skambeinet. Vanskelig å forklare, men etter at jeg bikka 12 uker, så må jeg bruke denne teknikken for å finne hjertelyden.

Det er litt tidlig ennå, spesielt hvis du ikke har trening. Ville lagt den bort endel uker og så prøvd igjen.

Er du sikker på at du har kjøpt ekte Angelsounds? Det finnes masse piratkopier der ute, blant annet på Ebay.
Den originale Angelsounds kommer heller ikke med gele i boksen....
Selv brukte jeg lang tid første gangen jeg skulle finne hjertelyden, og enkelte ganger fant jeg den heller ikke. Men forsøkte bare litt senere. Hadde morkaken på forsiden, så det demper jo lyden litt. Det står til og med på hjemmesiden til Angelsounds at enkelte først finner lyden i uke 14, så ville hatt litt is i magen. Og som det blir skrevet over, du MÅ bruke godt med bodylotion, gel eller olje.

har ikke funnet hjertelyd med angelsounden min før rundt uke 16 med de to forrige jentene mine. LEgen har et mye bedre apparat enn det som vi kan få kjøpt.
Så ville nok lagt det bort og ventet et par uker og prøvd igjen :-)

Back
Topp