er ikke mye liv her

turteldue

Forumet er livet
VIP
det er ikke så sinnsykt mye liv her til tider...

bare bemerket meg det

hehehehe
har ingen undskyldning enn at jeg har tatt en power nap og satt på en maskin

Dårlig unnskyldning MaCa! Kan jo være på nett og legge under samtidig;) Er jo derfor Apple har laga sånne Iphones=P

Ja, jeg er i grunnen enig i at det er ganske rolig her inne[:)] Jeg har vel to barn som krever sitt så jeg er her innimellom[8D] Og som Jaybird nevnte så har jeg også Iphone så jeg lurer meg innpå i ledige øyeblikk[8D][:D] Men jeg håper jo at det blir litt mer liv her etterhvert[:)]

Har to unnskyldninger( mine barn)  til å ikke være så veldig aktiv.. [:D] Men prøver så godt jeg kan å svare de fleste trådene! 

Jeg er til tider ganske aktiv her, men tror nok det er mange som venter med å knytte seg til vi som er her inne og tanken på å bli foreldre i januar, til de har passert 12 uker. Er flere som har forlatt oss i det siste. Blir nok mer liv utover tenker jeg[:D]

prøver å følge opp så godt jeg kan, men har liksom ikke all tid til å sitte ved datan når man har en 2 åring, så blir ofte under formiddagsluren og etter han har lagt seg for kvelden [:D]

Prøver å svare så godt jeg kan... men har en gutt fra før og en mann som mener jeg sitter litt for mye på dataen... så jeg prøver å være litt med han og..[;)]
Men som d blir sagt så tror jeg nok at d blir med liv etter hvert når folk begynner å bli trygge på at de er gravide og at de ikke kommer til å miste... siden d blir endel "jeg forlater dere" tråder som skremmer mange.... er jo noen som har mistet!!

Mye mer liv her enn andre steder. Tror også at folk er litt forsiktige til 12 uker er gått :)

For min del er det eksamen på onsdag som står øverst på prioriteringslista i disse dager - regner med å få litt bedre tid etter det [;)]

Jeg har vært litt tilbakeholden av flere grunner. Hovedgrunnen er at jeg fremdeles ikke vet hel 100% hva som skjer, om jeg har spiren i behold eller ikke. Ellers har jeg en liten tass som krever sitt, skole, jobb og nå for tiden er det NYDELIG vær her jeg bor, sol og ganske varmt [:)] Men jeg håper at når jeg vet mer kommer jeg sterkere tilbake.

Jeg har vært på jobb i helga og får ikke skrevet innlegg med mobilen[8D]

Har ikke fått oppdatert meg på alt heller - og jeg syns dere har vært noen skikkelig skravlehøner mens jeg har vært borte!! MYE å opdatere seg på jo!!![;)]

ORIGINAL: tone86

Jeg har vært på jobb i helga og får ikke skrevet innlegg med mobilen[8D]

Har ikke fått oppdatert meg på alt heller - og jeg syns dere har vært noen skikkelig skravlehøner mens jeg har vært borte!! MYE å opdatere seg på jo!!![;)]

jammen tone.... sladre med en her inne då... også blir du oppdatert, og vi kan fi de andre oppdateringer...

Back
Topp