Er ikke i tvil lenger!

Cinii

Elsker forumet
Stikkinger i korsryggen og fremme bak skambenet? jupp
Ømme pupper? jupp
Sukkerlake i puppene? jupp
Hodepine? jupp
Kvalme? jupp
Trøtt? jupp
Kviser? jupp
Svettebyger? jupp
Fryser? jupp

Sååe,Bollisen skal bli storebror! :)

Smulan* skrev:
Er det sant??! :)
GRATULERER :):)

Har du tatt test?

Jeg har ikke testet enda, men Robert skal kjøpe med seg test når han kommer hjem fra jobb :)

Burde vel vente til morgenurinen i morgentidlig ,meeeeen er så gira på å teste,kanskje jeg ikke klarer å dy meg og tester ikveld! :)

IngiManathingi skrev:
Yeah! Snakk om å lykkes på første forsøk!

Ja, det er ganske sprøtt at vi har vært så heldig..og to ganger på rad da!

iiii... Nå gleder meg til å se svaret på testen her :D

wiiiiiiiiiii test i kveld.. så spennende. visker ett litestort gratulerer

*sue skrev:
spennende dette, men synes ikke det er mange dagene siden du skrev du hadde el...synes symtomene kommer fort...:P hehe

Hadde EL onsdag 27, 8 dager siden.

Jeg vet det er tidlig,men jeg kjente det på kroppen tidlig sist gang også og testet positivt ikm1 :)

Symptomene kommer jo gjerne allererde fra 6dpo når egget fester seg :) også er det vel gjerne litt individuelt hvor godt man kjenner kroppen sin og forandringene som skjer :)

lena89 skrev:
wiiiiiiiiiii test i kveld.. så spennende. visker ett litestort gratulerer

:( robert ringte å sa at han blei sein,så da rekker han nok ikke apoteket som stenger kl halv fem! ååååhe! da må jeg vente til i morgen :(

Cinii skrev:
*sue skrev:
spennende dette, men synes ikke det er mange dagene siden du skrev du hadde el...synes symtomene kommer fort...:P hehe

Jeg vet det er tidlig,men jeg kjente det på kroppen tidlig sist gang også og testet positivt ikm1 :)

Symptomene kommer jo gjerne allererde fra 6dpo når egget fester seg :) også er det vel gjerne litt individuelt hvor godt man kjenner kroppen sin og forandringene som skjer :)

jeg testa positivt med amadeus 5 dager etter eggløsningen jeg så det er fullt mulig, ifølge ultralyden var det 3 dager etter eggløsning, og jeg testa etter eggløning også så jeg vet når jeg hadde det

*Frk.Mamma skrev:
Cinii skrev:
*sue skrev:

jeg testa positivt med amadeus 5 dager etter eggløsningen jeg så det er fullt mulig, ifølge ultralyden var det 3 dager etter eggløsning, og jeg testa etter eggløning også så jeg vet når jeg hadde det

Der serru ;)

Johooo visste det. Da håper vi han kjøper sånn 2 pack med test og du må oppdatere oss:)Jeg skal iallefall stå over denne runden med graviditet haha...holder med 2 på rad:P

ååå, Cinii!! Så flott!

Velger å tro at du får positiv test, og gratulerer så masse! :)

oi!! så spennende da!! og dette var planlagt? :) 
Spennende å se resultatet da! :) lykke til!!

ragnarekkverk skrev:
Dei sellikkje test anna plass da? Berre på apoteket? Ja, he vel ikkje sånt på butikken..ikkje veit ej..hmm...

noen matvare butikker selger tester. meny (der jeg jobber) gjør d.

Superteam skrev:
oi!! så spennende da!! og dette var planlagt? :) 
Spennende å se resultatet da! :) lykke til!!

Veldig planlagt :) gleder meg til test ja! tusen takk :) :)

lena89 skrev:
ragnarekkverk skrev:
Dei sellikkje test anna plass da? Berre på apoteket? Ja, he vel ikkje sånt på butikken..ikkje veit ej..hmm...

noen matvare butikker selger tester. meny (der jeg jobber) gjør d.

Gjør dem?! :O æææh! Vi har Meny her vi bor,er det alle Meny butikker som selger ? Hvilken type er det forresten? test altså? :)

Åhr!! Teite jobben til Robert!! Grrrr... Hehe... Så utrolig spennede, Cinii!!! Tenk, tobarnsmamma!!! Oioioi... :-D Gleder meg til oppdatering når du har tisset på pinnen!!!!

Uææææ!! Venter i spenning!!

Back
Topp