Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sant??! :)Smulan* skrev:
GRATULERER :):)
Har du tatt test?
spennende dette, men synes ikke det er mange dagene siden du skrev du hadde el...synes symtomene kommer fort...:P hehe*sue skrev:
Cinii skrev:spennende dette, men synes ikke det er mange dagene siden du skrev du hadde el...synes symtomene kommer fort...:P hehe*sue skrev:
Hadde EL onsdag 27, 8 dager siden.
Jeg vet det er tidlig,men jeg kjente det på kroppen tidlig sist gang også og testet positivt ikm1 :)
Symptomene kommer jo gjerne allererde fra 6dpo når egget fester seg :) også er det vel gjerne litt individuelt hvor godt man kjenner kroppen sin og forandringene som skjer :)
*Frk.Mamma skrev:Cinii skrev:spennende dette, men synes ikke det er mange dagene siden du skrev du hadde el...synes symtomene kommer fort...:P hehe*sue skrev:
Hadde EL onsdag 27, 8 dager siden.
Jeg vet det er tidlig,men jeg kjente det på kroppen tidlig sist gang også og testet positivt ikm1 :)
Symptomene kommer jo gjerne allererde fra 6dpo når egget fester seg :) også er det vel gjerne litt individuelt hvor godt man kjenner kroppen sin og forandringene som skjer :)
jeg testa positivt med amadeus 5 dager etter eggløsningen jeg så det er fullt mulig, ifølge ultralyden var det 3 dager etter eggløsning, og jeg testa etter eggløning også så jeg vet når jeg hadde det
lena89 skrev:Dei sellikkje test anna plass da? Berre på apoteket? Ja, he vel ikkje sånt på butikken..ikkje veit ej..hmm...ragnarekkverk skrev:
noen matvare butikker selger tester. meny (der jeg jobber) gjør d.