Er ikke helt sikker..... Men hei?!:)

Får ikke beskjed før neste uke. Herregud det skulle ikke være lett:p Liker ikke at ting tar tid!
 
Da får vi se da, skal til UL nå!:) Gruer meg men vet det er tidlig så mest sannsynlig ser han ingenting likevel!:)
 
Aaah takk! Sitter å skjelver på venterommet nå:p herlighet så mye har jeg ikke grudd meg på lenge!
 
Ah litt lykke<3 Han var veldig overrasket over hvor godt fostersekken syntes, og den ville ikke vært der hvis det var en SA. Men han kunne ikke se fosteret enda, så han kunne ikke si om den levde eller ikke! Men for meg er det ett jaaaaa!!!!:)
 
Ah litt lykke<3 Han var veldig overrasket over hvor godt fostersekken syntes, og den ville ikke vært der hvis det var en SA. Men han kunne ikke se fosteret enda, så han kunne ikke si om den levde eller ikke! Men for meg er det ett jaaaaa!!!!:)
Så bra!!! Dette går veien skal du se! Senk skuldrene og kos deg med kjæresten i kveld:) hipp hurra!!! :D
 
Men.. Alltid etter sånne timer, kommer spørsmålene på rekke å rad. Hvorfor skulle han bli så overrasket?! Er jeg lenger på vei enn jeg tror?:/ Den var 6mm fostersekken. Er kanskje ikke noe fasitsvar egentlig men... Lurer sånn på hvorfor han ble overrasket:p
 
Har en ny UL time 24. og legetime nå på fredag så føler jeg blir fulgt opp godt i all usikkerheten:):) Men nå er det mere glede!:)
 
Æsj da lurer jeg på om jeg rolig må liste meg ut herfra:/ Etter mulig MA på fredag, kom smerene i går, sammen med blødning...:/
 
Back
Topp