Er ikke helt sikker..... Men hei?!:)

Gratulerer så masse,og velkommen inn skal du være :p
 
Gratulerer og velkommen til deg:)
Dette viste mine tester på søndag, når er termin hos deg?:)

Hmm jeg er litt usikker for vi skulle slutte å prøve i julen:p Eneste måneden jeg ikke har skrevet opp noen ting i kalenderen. Men jeg troooor den kan være mellom 19-21. :) Er det noen måte å få vite det sikkert på?
 
Har du en sånn app? Kan anbefale (hvis du har iphone) og laste ned "svangerskaps app", der skriver du inn første dagen i siste menstruasjon..... så regner den ca for deg:) Jeg er litt usikker på den dagen så derfor slingrer jeg med 3 dager:p
 
Hehe... Ikke noe sted du var så du fikk panikk for å måtte kjøpe/hente bind/tampong? Eller husker di ett sted du var med mensen? :)
 
Har du en sånn app? Kan anbefale (hvis du har iphone) og laste ned "svangerskaps app", der skriver du inn første dagen i siste menstruasjon..... så regner den ca for deg:) Jeg er litt usikker på den dagen så derfor slingrer jeg med 3 dager:p
Siden du vet når el var, kan du skrive inn den. Babyverden har en app til for slikt. Du kan velge mellom siste blødning eller eggløsning...
 
Hvor skal jeg skrive inn den?:)
Det er ikke den appen her, du må laste ned ny. Den heter "babyverden". Da går du på de strekene øverst i venstre hjørne--> rediger profil--> velger "gravid" --> ny rullgardin med valgene "blødningsdag", "unfangelse" eller termin. Etter det velger du dato og trykker ferdig og lagre øverst i høyre hjørne. Ganske likt som i svangerskaps appen... Men denne er bedre.
 
Da får vi se om jeg blir her lenger enn til onsdag. Lurer på om jeg hadde en SA idag, så jeg dro på legevakten. De kunne jo ikke gjøre noenting enn å be meg dra til fastlegen på mandag for å ta blodprøve for å sjekke HCG-nivået i blodet, oppmot en prøve til onsdagen etter der vi kan se om det er synkende....:) Vet jo at det er vanlig å ha en SA, men dritt når det skjer:)

Føler meg heller ikke gravid lenger. Ikke kvalm, svimmel, sulten, frysninger osv....:) Jaja...
 
Neeeei! :( :(
Jeg som har krysset fingrene for deg! Fikk du vondt i tillegg til blødningen i dag?
 
Nei ikke vondt... Bare mye blod:/ Får se da.. Men føler det liksom på hele meg. Blir jo superglad hvis jeg tar feil:)
 
Ja idag, men HCG kan visst være i kroppen i flere uker.. Man må sjekke nivået med blodprøver for å ae om det minsker:/ Men jeg klarer jo ikke la vær:p
 
Tok de blodprøvene da jeg mistet. Om du har mistet så halverer hcg nivået seg på et par dager
 
Back
Topp