Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kjennes det ut hos deg?Jeg sliter med bekkenet..så skal ta det opp med legen på første svangerskaps kontrollen
Gjør det vondt når du trykker langs bekkenet? Jeg å sliter sånn.. for store belastninger gjør vondt..Jeg sliter... Skambeinet verker! Og hofter og rygg... Går til fysio fast, var der i dag, fikk litt tips, men ikke stort å gjøre med da... Orker ikke stå/sitte for lenge...
Hvordan kjennes det ut hos deg?
Oki.. da har jeg bekkenløsningvondt foran i bekkenet og bak, kan ikke sitte,ligge eller stå for lenge.
Oki.. da har jeg bekkenløsning
Ja samme her blir helt stiv.. ikke deilig nei..ikke noe deilig det :/ hvis jeg sitter/ligger for lenge å skal opp å gå igjen, så går jeg jo som en gammel kjerring Hehe..
Oki.. da har jeg noe å gå etter.. har verre smerter i dag, føles sårt på en måte..Sliter med bekkenet allerede jeg også, men mest bak helt nederst i ryggen, øverst på bekkenet.
Det er der det har vært vondt før også.
Så er skammbenet vondt når jeg klemmer på det.
Har fått legetime fredag... så testingen skjer nok der for har ingen ide når jeg kan ha blitt gravid evt.. heheUff. Håper det går bedre etterhvert.
Når skal du teste?