Er ikke dette litt teit?

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
Når du er gravid, så kommer det opp ny tekst på forsiden her på BV hver dag, pluss ukentlige oppdateringer om mageboeren.

MEN, så når man termin, og da kommer denne teksten opp:

GRATULERER! Fødselen er vel overstått og dere har fått den flotteste gaven i verden – et lite barn. Og ikke et hvilket som helst barn, men verdens vakreste lille bylt! Er morsfølelsen på plass? Mange opplever å fylles av den gode morsfølelsen allerede i første møte med barnet. Er ikke du en av dem, så trøst deg med at det er helt normalt at det kan ta litt tid. Dere skal jo gjerne bli kjent først!

WTF?? Jeg har jo ikke født!!! Skikkelig irriterende[>:] JA, jeg er overhormonell, utolmodig og KLAR for å få ut denne ungen!!![>:]

De kunne jo hatt det sånn at man er gravid ihvertfall i to uker etter termin, og at man skriver inn når man har baby, og ikke bollemage[&o]

Ser nå at jeg høres fryktelig sutrete ut... Hahaha[:D]

Så teit da, de burde heller hatt noen artikler knyttet til det å komme til termin, å være utålmodig eller dødslei, om å sette i gang fødsel, vurdering av overtid osv. Burde ikke komme noen gratulasjon før man har endret det til at babyen er ute. [8D]

Haha joo.. Er litt sånn .."[:@][:'(][>:][X(]" når man sitter der på overtid og egentlig skulle ha født. :p

ORIGINAL: toneany

Så teit da, de burde heller hatt noen artikler knyttet til det å komme til termin, å være utålmodig eller dødslei, om å sette i gang fødsel, vurdering av overtid osv. Burde ikke komme noen gratulasjon før man har endret det til at babyen er ute. [8D]

I love you

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Haha joo.. Er litt sånn .."[:@][:'(][>:][X(]" når man sitter der på overtid og egentlig skulle ha født. :p

Jaaa!!! DRITEN!! Megasurt[&o]

ORIGINAL: Seemless

Sikkert for å irritere folk med vilje det [:D][:D]

Ehhhehehehehe...NOT! BLÆH på deg!

ORIGINAL: VeldreidSkrævadottir

ORIGINAL: Drømmeren

I morgen snuppa[:D][8D]

Jaaaaa[:D][:D][:D]

I morgen snuppa[:D][8D]

Jaaaaa[:D][:D][:D]

Takk hønni[:D][:D][:D]

Ja, min baby rakk å bli 2 bv-uker før han var ute av magen[>:]

Litt irriterende ja! [8D]

ORIGINAL: toneany

I love you

[:D]

ORIGINAL: 999

Ja, min baby rakk å bli 2 bv-uker før han var ute av magen[>:]

Litt irriterende ja! [8D]

Ja, ikkesant!!! Ganske teit[>:]

hehe det sa en vennine av meg og for 2 dager siden, i dag kom gutten! så vent et par dager ;) hehe

off nei. sjønner den altså!. iiiriiiteeerende!!!!

ORIGINAL: Mrs Lutz

send klage![:D]

Jaa!! Det ER jo dritteit!!!

Gjør det!!! [:D]

Min rakk og bli 1 uke før han ble født..[:-]

Back
Topp