ORIGINAL: ^Milla^
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: ^Milla^
ORIGINAL: Lissyjane
Enkelte har forpliktelsesangst. Jeg synes ikke det er rart i det hele tatt! Jeg får jo angst bare en type spør etter nr mitt,så ja jeg skjønner henne veldig godt[;)] Enkelte av oss har mer sperrer enn andre[;)]
Det skjønner jeg, har det akkurat slik selv. Men etter 8 år og 3 unger bør man ha gjort seg opp en formening om hva man vil med denne personen? Allfall hadde ikke jeg sett poenget med forholdet om jeg etter 8 år fortsatt ikke hadde villet binde meg til personen på den måten..[8|]
Mulig det bare er meg, og jeg er sær, mener absolutt ikke å tråkke noen på tærne, men jeg syns det er litt spesielt..
Hun kan jo vite hva hun vil med han fordi om hun ikke er klar til å ta det siste steget[;)] Det er et ganske stort steg,og man skal være hundre prosent sikker[:)] Jeg synes hvertfall ikke det er spesielt i det hele tatt. Og jeg synes det er kjemperart hvis du synes det er SÅ spesielt hvis du har forpliktesesangst. Men det kommer vel,hun må bare få litt tid på seg[;)]
Bedre tid enn 8 år?
Jeg hadde ikke gitt mannen min mer tid enn 8 år for å finne ut om han ville gifta seg med meg eller ikke.. Om han ikke hadde villa det etter 8 år, så hadde han mest sannsynlig ikke villa det mer etter 9 eller 10 år..
Da hadde jeg heller villa hatt en som faktisk hadde vært sikker på at det er meg han ville hatt og ikke noen andre..
Jeg syns at om man "trenger" lengre tid etter 8 år ,så er mest sannynlig ikke dette den du der og da ønsker å være sammen resten av livet.
Dette er min mening, å mulig jeg er sær, har fortalt dette til folk hele livet, men om man lager barn med noen så betyr det at man ser for seg en fremtid sammen denne personen. Å om man ser for seg en fremtid så ønsker man vel å gifte seg med denne personen også?(mener altså en gang i overskuelig fremtid,)
Jeg har fått et planlagt barn med min samboer, og vi planlegger å få flere etterhvert og vi ser for oss en fremtid i lag. Har kjøpt hus sammen og hele pakken, men vi har ingen planer om å gifte oss. Så jeg synes ikke det er rart. Man MÅ vel ikke gifte seg vel? Å når man får slike "standard spørsmål" så gir man "standard svar"
Så jeg synes ikke det er noe rart i det hele tatt.