Er ikke det veldig lenge til?

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Fikk henvisning 6 januar til fødeklinikken. Når jeg var på privat ultralyd på mandag så sa hun jeg skulle ha en sjekk i uke 13 siden jeg har tvillinger!? Er det noe feil? Er jo halveis i desember :wideyed:

Det høres feil ut. Jeg ville ringt.

Kanskje hun mente du skulle ha sjekk hos noen andre? Jordmor eller lege feks. Og at hun satte opp time til når du skulle på ultralyd igjen?

Fikk to nye sms nå med innkalling 25 oktober, 11 desember og den jeg fikk idag tidlig, 6 januar. :love017:love017:love017

Det er sikkert fordi du skal ha tvillinger og regnes som en høy risiko graviditet. De vil vel sikkert bare passe ekstra godt på :Heartpink Tenk på deg selv som heldig som blir henvist tidlig og får mulighet til å bli kjent med personalet ved klinikken :Heartpink

Sniker litt
6.januar er nok den ordinære ultralyden din :)Den "alle" får.

Det er sikkert fordi du skal ha tvillinger og regnes som en høy risiko graviditet. De vil vel sikkert bare passe ekstra godt på :Heartpink Tenk på deg selv som heldig som blir henvist tidlig og får mulighet til å bli kjent med personalet ved klinikken :Heartpink
Ja vet, var det jordmor sa. Men jeg fikk bare innkalling til 6 januar som var ganske sent. Men senere på dagen fikk jeg en i uke 12, den ordniære og så en etter den ordinøre i januar.

Back
Topp