Er ikke det litt gross?

• Trådstarter Trådstarter Lukter godt?
  • Opprettet Opprettet
L

Lukter godt?

Guest
Tør ikke poste denne med brukernavnet mitt, av naturlige årsaker...

Jeg har en fuckbuddy, og vi har helt fantastisk sex sammen. Men i går oppdaget jeg noe jeg :
1: Syntes var fullstendig gross
2: Kommer ikke til å gjøre noe med...

jeg vil egentlig bare høre om dere har opplevd det samme.

Vi hadde hatt en runde,hvor han blant annet hadde fingra meg. Og her er greia: Etterpå lukta han, og sleika på fingrene sine, og nevnte at jeg smaker utrolig godt.

Sånn, seriøst, har noen vært borti dette før?...

Jeg føler meg skikkelig forumtroll nå, men jeg sverger at det skjedde!

Skjønner ikke helt hva som er så ekkelt/vanskelig å tro med denne historien.. er vel helt normalt at heteroseksuelle menn tenner på lukta/smaken av kvinne?

Tror faktisk det er litt av poenget med å gå ned på en dame, de liker smaken.. Høres nasty ut for min del, men så er ikke jeg lesbisk heller.

Lol, takk for dagens latter ( og unnskyld at jeg ler), men jeg ser det bare for meg og synes stort sett det hørtes komisk ut. Jeg har ikke vært borti det før, men det er ikke helt utenkelig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha, er nok ikke unormalt nei. Men skjønner reaksjonen, det er jo litt sært :P

Lol, takk for dagens latter ( og unnskyld at jeg ler), men jeg ser det bare for meg og synes stort sett det hørtes komisk ut. Jeg har ikke vært borti det før, men det er ikke helt utenkelig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe enig :-D

Tror faktisk det er litt av poenget med å gå ned på en dame, de liker smaken.. Høres nasty ut for min del, men så er ikke jeg lesbisk heller.

Signerer denne.

Er nok helt vanlig det der. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det er ganske vanlig ja, er vel samme som at kvinner liker smaken av menn når de blir våte :-P

Tror nok ikke det der er så veldig uvanlig å rart

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Helt vanlig ;)

Hehe ganske normalt.. Hvorfor er det så ille?
Det som faktisk hadde vært ille er hvis han lukta og smakte og rynka på nesa å mente det lukta og smakte vondt!;) er jo desverre noen som ikke er så freshe der nede:p

<3 VinterPrinsesse <3

Syntes det hørtes helt normalt ut ja:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hehe ganske normalt.. Hvorfor er det så ille?
Det som faktisk hadde vært ille er hvis han lukta og smakte og rynka på nesa å mente det lukta og smakte vondt!;) er jo desverre noen som ikke er så freshe der nede:p

<3 VinterPrinsesse <3
Haha! Herregud som jeg lo nå :P :D

Det hadde jeg også reagert på om jeg hadde sett det selv :P Men mange har jo underlige, rare og noen ganger ikke fullt så unormale greier de blir tent på og liker å gjøre under økta :P Hver sin smak :P

Høres helt normalt ut og han ga deg jo faktisk et kompliment.

Tror jeg hadde stussa mer hvis han tente på lukta av tåfis å sutta på tærne dine etter en lang dag for å si det sånn :p

Helt normalt;)Skal vel bare være glad han likte smaken:P

Back
Topp