Er ikke det dyrt?

neselo

Forumet er livet
Var på Finn.no og så en fin Emmaljunga edge duo 09 modell. Står at ny pris er 8200kr. Jeg ser samme vognen splitter ny på www.kopbarnvagn.se 2011-modell med priser fra 5900NOK. Hun på Finn.no skal ha 6.500kr for vogna. Er ikke det dyrt da? Når jeg kan få en helt ny samme type og nyere modell til samme prisen...

ja det var veldig dyrt.....

Kommer nok til å bestille fra nettet isteden ja. Om hun ikke er villig til å gå ned i pris. Kan jo få en splitter ny 2011 modell emmaljunga edge duo til 6.200 kr med frakt og alt!

hørtes veldig dyrt ut....

Kjempedyrt.
Jeg ville aldri betalt mer enn halv pris for en brukt vogn. Uansett hvor pent brukt den er [:)]

ORIGINAL: Leyah

Er slik det er på Finn.no hehe, folk sjekker ikke prisene og kjøper for prisen som selger tilbyr.
Hadde aldri betalt så mye for brukt vogn, da er det like greit å kjøpe ny [:)]

Helt eng. Så hvis hun ikke er villig til å gå ned i pris kommer jeg til å kjøpe ny.. Men hvor mye hadde dere gitt for den da? 4.500? blir jo dyrt med frakt i tillegg også..

ORIGINAL: neselo

Var på Finn.no og så en fin Emmaljunga edge duo 09 modell. Står at ny pris er 8200kr. Jeg ser samme vognen splitter ny på www.kopbarnvagn.se 2011-modell med priser fra 5900NOK. Hun på Finn.no skal ha 6.500kr for vogna. Er ikke det dyrt da? Når jeg kan få en helt ny samme type og nyere modell til samme prisen...

Den nettsida, er det kun en nettside, eller også en butikk?

ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: neselo

Den nettsida, er det kun en nettside, eller også en butikk?

Det er en butikk, men jeg fant ut i ettertid at de ikke sender ut vognene [:'(]

Skal til sverige på ferie i august, så da skal vi være litt på utkikk med tanke på priser[:)]

Er noen som tror de kan få solgt overprisede vogner på finn.no både titt og ofte. Jeg personlig ville aldri betalt mer enn halvpris for ei brukt vogn.

ser på barnashus/bitreingen av priser, også ser jeg på finn.no...
er faktiks en del ærlige folk der og..
var en som ville selge sin mountain buggy med babylift(bag) sportsdel flaskeholder (myggnett og regntrekk) for 5.tusen her om dagen..
burde egentlig burde jeg ringt på den... (det samme på barnashus koster nesten 10 tusen)

ORIGINAL: turteldue

ser på barnashus/bitreingen av priser, også ser jeg på finn.no...
er faktiks en del ærlige folk der og..
var en som ville selge sin mountain buggy med babylift(bag) sportsdel flaskeholder (myggnett og regntrekk) for 5.tusen her om dagen..
burde egentlig burde jeg ringt på den... (det samme på barnashus koster nesten 10 tusen)

klart det er mange ærlige mennesker der. De fleste ønsker jo å kvitte seg med ting. Men er nok endel som overpriser!

har sett eksempel på det..

biteringen ahdde salg.
ny vogn til 3700, samme modell, og samme type vogn ville en ha for 3500 (BRUKT)

ja det var dyyyyyrt!
burde lagt den ut for 3-3500,-

PRUT på alt som er på finn.. [;)][;)]

spess vogner.. (så lenge du ikke går inn i en butikk er det rom for å prute)

Back
Topp