Er Ikea billigst?

Juliette

Forumet er livet
Skal handle hånklær og kluter til baby, et par tisselaken og laken ekstra, siklesmekker mm. Er det noe vits å dra til Ikea for dette? Er ikke sånt like billig på Kid etc?

Ok. Takk dere. Ble letta nå at jeg slipper ta bussen ut til hersens Ikea[8D]. Men nå tenkte jeg på tisselaken til babyen, jeg. Til senga og vogna. Har fått ett av broren min, men trenger vel noen flere..men har skjønt at man trenger selv også...[:)]

for å beskytte madrassen mot melkesøl om natta, så kan du ta en sånn nettingtruse og klippe den over i skrittet.. tre den over puppene og legg et par ammeinnlegg og noen gaskluter inni og så er du polstra og hermetisert for kvelden.. [8D]

jeg syntes håndklærne er bedre på sparkjøp enn på ikea

ORIGINAL: Dollface™

for å beskytte madrassen mot melkesøl om natta, så kan du ta en sånn nettingtruse og klippe den over i skrittet.. tre den over puppene og legg et par ammeinnlegg og noen gaskluter inni og så er du polstra og hermetisert for kvelden.. [8D]

lurt!
*noterè til neste gang*

ORIGINAL: Dollface™

Takk for tipset, Snuppa![:D]

Nå har jeg vært på Kid, Princesse og litt overalt og handla. Ganske utsolgt en del av plassene, fikk ikke tisselaken til babyen. Tar det en annen gang. Kjøpte en pakke gasskluter, og det var jo bortkasta ettersom jeg fant ut at jeg allerede har en haug av de (fått av svigerinna mi, men hun kalte de gulpekluter så tenkte ikke mer over det..[:D]). Kjøpte små, vanlig babykluter og to håndklær med hette på. Et laken ekstra til senga og vogna, siklesmekker, to hjelmeluer og en vanlig lue. Det var dagens fangst. Blir så happy hver gang jeg handler til babisen[:D]Nå er det snart bare kremer og oljer og slikt igjen (har bare det lille jeg fikk fra apotekets gratispakke,samt en egen babyolje jeg har hatt fra før), samt mangler neglesaks og sånt. Nå går det seg til[:)]

Back
Topp