er i uke 8 og igår fikk jeg litt blødning.

Cocochanel.

Forelsket i forumet
igår så hadde jeg blødd litt og så det var bittelitt der idag å.. var mest igår.. er det farlig? vet ikke hva jeg skal gjøre.. det er rødbrun utflod...
 
Hvis du ikke har vondt er det nok ingenting å bekymre seg for.
Jeg blødde minst 3 ganger i løpet av de første 3 månedene, men alt sto fint til inni der.
Det gjør det ennå :)
 
Enig med emoo.. Tror det er størst fare når det gjør vondt i tillegg. Jeg hadde styrt blødning en kveld u uke 13ca. Frisk blod. ALt stod bra til med nurket!!![:)] Men ring alltids legevakta/legen hvis magefølelsen sier noe annet.
 
ORIGINAL: emoo

Hvis du ikke har vondt er det nok ingenting å bekymre seg for.
Jeg blødde minst 3 ganger i løpet av de første 3 månedene, men alt sto fint til inni der.
Det gjør det ennå :)

 
Samme her [;)]
 
Blødde litt i uke 8 jeg oxo og fikk da beskjed fra legevakta om at det var en sånn festningsblødning ... Så hvis det ikke er vondt hadde jeg ikke bekymret meg så veldig ...
Lykke til videre [:D][:D][:D]
 
 jeg synes du skal dra til legen og bare skjekke at alt er i orden så slipper du og være redd..det er det beste for da får du svar med en gang..
 
festeblødning????
 
ORIGINAL: pupple

festeblødning????

 
når egget fester seg, men dette er jo i uke 3-4..
 
Har slike blødninger jeg oxo,så da er vi 2 i samme båt.....
håper alt går bra med deg,og at det ikke er noe allvorlig...[:)]
 
Vi er vist flere i samme båt[;)] har å hadd en del blødninger... er 10 + 4     Er godt å lese om at der er andre som har hatt det også, å at det går bra. så blir man litt mindre bekymra. Lykke til alle sammen[:D]
Kan jo være festeblødning du hadde...
 
Back
Topp