er i uke 21 men liv da????

Fherena

Betatt av forumet
jeg er i uke 21 og jeg mener jeg har kjent liv...men det har jeg ikke kjent om igjen og da tenker jeg at det jeg kjente først ikke var liv det heller..det kan jo hende jeg kjenner det men tror det er innbildning...det kjennes hvertfall ikke ut som fiskehale eller boble som sprekker...JEG BLIR GAAAAL....[:-]

Dette kan ikke jeg svare på, men leste et sted her at det kommer an på hvordan fosteret ligger om du kjenner liv eller ikke. Det er sikkert noen av de gravide her inne som kan svare deg bedre, vil bare ønske deg lykke til jeg![;)]

lykke til til deg også...jeg har pco og slet veldig...men den sitter når du minst aner det...kunsten er rett å slett å ikke tenke på det når du har sex og slappe helt av...det sa de til meg....det er jo veldig lett...nei det er det ikke...men det funket[;)]

Da har du nok kjent liv![;)]
Men for førstegangsfødende,så tar det ofte litt lenger tid før en kjenner det jevnlig...
Drikk et par glass vann,og legg deg nedpå litt- kanskje den lille hjerteknuseren din da vi lla seg kjenne!!![:D]

takk for det! Kan jeg være så frekk å spørre hva pco er?

Det kan du[;)]det er syster på eggstokkene og masse andre komplikasjoner...les om det på nettet...det kan føre til barnløshet blant annet så legen min har virkelig fulgt meg opp...hadde time til prøverør i juni vi...men den lille prinsessen kommer jo i januar...det gikk bare plutselig[:)]

Ok takk for svar. Kanskje det er det som skal til, skremme kroppen med kunstig befruktning! He he

Tror også du har kjent liv.[:)] men på første gang e man nok litt usikker. æ har kjent liv allerede par uker og nu e d regelmessig, må nok bli en liten rabakass..[:D]

Det varierer visst veldig ang. hvor tidlig man kjenner liv. Hvordan fosteret ligger og ikke minst hvor morkaken er plassert spiller inn.
Jeg kjenner liv to-tre ganger om dagen (har kjent det en ukes tid nå), og er bare 13,5 uker på vei! Regner med det blir oftere og kraftigere etterhert.

Back
Topp