Er i gang

siwro

Gift med forumet
Nå er det bare å vente på mens da..da skal jeg begynne på pergo 4 mensdag og menopur 7 mensdag og på dag 13 er det ul..men 100 mg pr dag(pergo) det er to tabl??husker ikke helt[&:] er så spendt..nervøs og alt på en gang her[:)]

Kan dessverre ikke svare deg, håper noen andre her inne har greie på dette.. [:)]
Men iallefall.. Masse lykke til fremover.. Det blir kjempe spennende å følge deg..

tusen takk for det du[:D]

Masse lykke til! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

Masse lykke til! [:)]

Skal du ha inseminasjon? Jeg tok bare enkel Pergokur, men husker ikke antall mg. Men det står vel på resepten eller noe skriv du har fått?

Masse lykke til ihvertfall[:D]

har ikke fått resepten jeg...skal ha noe AIH forsøk...gud vet hva alt dette er[:D]

takk takk jenter[:D]

ORIGINAL: mklu83

Kan dessverre ikke svare deg, håper noen andre her inne har greie på dette.. [:)]
Men iallefall.. Masse lykke til fremover.. Det blir kjempe spennende å følge deg..

sign denne. Visst du har fått pergoen så står det nok på pakken kor sterk den er...??

Har ikke fått noen ting enda, bare "timeplanen" venter påresepten

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: mklu83

sign denne. Visst du har fått pergoen så står det nok på pakken kor sterk den er...??

Back
Topp