Er i en litt vrien situasjon :-/

mamila

Glad i forumet
Søsteren min var sammen med en kar i ca tre år,han bodde så og si hjemme hos oss helt fra begynnelsen,så vi ble ganske godt kjent.... Nå har det seg sånn at bestevenninnen min har begynt å date han karen :-O Det skal sies at det er ca 4 år siden det ble slutt mellom han og søs,men han har hatt god kontakt med familien vår i alle disse årene.Jeg synes det er kjempe kleint og døts teit at de to har "funnet" hverandre.
Hva tenker dere om det? Hadde dere brydd dere?Hva hadde dere i såfall sagt til dem?

Jeg har sagt til bestevenninna mi at jeg ikke fikser å se pusemeld mellom dem på face,det ble så mange av dem til slutt at jeg valgte å slette henne fra vennelista mi.Jeg vil jo ikke miste henne,men jeg kan ikke noe for at jeg synes dette forholdet dems blir for dumt.Er jeg super teit? HJEEELP :-(

Ja, syns du er litt teit.. 

Du burde jo være glad på din beste venninnes vegne, det er tross alt fire år siden søsteren din var sammen med han. Om du ikke orker å se pusemeldinger så kunne du jo ha "skjult" henne på fb i stedet for å slette henne?

Hva er det som gjør at du har så sterke følelser angående dette, tror du?

Jeg ser ikke noe galt i dette jeg da. At din vennine finner din søster eks er vel slikt som kan skje. Man kan ikke styre unna alle som har vært samme den eller den osv. Og jeg ser det som posetivt at du går bra samme kjærsten til din vennine. Her synes jeg du overeagerer og jeg hadde blitt lei meg om jeg var din vennine. Hva med å være glad på hennes vegne? Hadde vært helt andeledes om det var din eks.

FancyPants skrev:
Ja, syns du er litt teit.. 

Du burde jo være glad på din beste venninnes vegne, det er tross alt fire år siden søsteren din var sammen med han. Om du ikke orker å se pusemeldinger så kunne du jo ha "skjult" henne på fb i stedet for å slette henne?

Jeg er enig med FancyPants her jeg altså, synes du overreagerer noe veldig....
Fire år er lenge, og mannen må da få være sammen med akuratt den han har lyst til, det samme med bestevenninnen din.
Vi eier ikke de vi har vært sammen med, er det slutt er det slutt.

Og jeg lurer egentlig på akuratt det samme,

Hmmm,jaaa.Jeg vet jo at dere har veldig rett,hehe :-)

Men jeg har sånn ekkel følelse i magen pga dette her.Vet ikke helt hvorfor egt,men det er noe som er heelt feil for meg når det kommer til dette. Det er trist.Jeg vil ikke føle det sånn.Nei,må ta en prat med henne gitt.Skal ringe henne nå :-)

Back
Topp