mamila
Glad i forumet
Søsteren min var sammen med en kar i ca tre år,han bodde så og si hjemme hos oss helt fra begynnelsen,så vi ble ganske godt kjent.... Nå har det seg sånn at bestevenninnen min har begynt å date han karen :-O Det skal sies at det er ca 4 år siden det ble slutt mellom han og søs,men han har hatt god kontakt med familien vår i alle disse årene.Jeg synes det er kjempe kleint og døts teit at de to har "funnet" hverandre.
Hva tenker dere om det? Hadde dere brydd dere?Hva hadde dere i såfall sagt til dem?
Jeg har sagt til bestevenninna mi at jeg ikke fikser å se pusemeld mellom dem på face,det ble så mange av dem til slutt at jeg valgte å slette henne fra vennelista mi.Jeg vil jo ikke miste henne,men jeg kan ikke noe for at jeg synes dette forholdet dems blir for dumt.Er jeg super teit? HJEEELP :-(
Hva tenker dere om det? Hadde dere brydd dere?Hva hadde dere i såfall sagt til dem?
Jeg har sagt til bestevenninna mi at jeg ikke fikser å se pusemeld mellom dem på face,det ble så mange av dem til slutt at jeg valgte å slette henne fra vennelista mi.Jeg vil jo ikke miste henne,men jeg kan ikke noe for at jeg synes dette forholdet dems blir for dumt.Er jeg super teit? HJEEELP :-(