er hunderfossen noe?

Tale09Henny11

Elsker forumet
Jeg har bare lyst å komme meg litt bort i sommer, men tenkte ikke noe storferie, lurte litt på hunderfossen familiepark, men størstejenta vår er bare 2 år til sommere, trro dere hun vil syns det er noe gøy da? er det noe for så små der?

Jenten min storkoste seg der den sommeren hun var rett over 2 år[:)]

lillesøstra mi var heller ikke gamlere når vi var der en sommer. syns det var kjempeartig hun..

er jo trampolier og lekeplasser osv.

oki tusen takk, tror jeg skal foreslå det for mannen da, liker å komme meg bort litt hver sommer selv om det ikke er så altfor langt bort. [:)]

Er jo lilleputthammer rett ved også, der er det masse for små barn. Men de har vel ballrom, trampoliner, lekeplasser ol i Hunderfossen også. Ellers er vel det meste der for større barn.

Gutten min var 3 i sommer, og han var litt for liten til de fleste aktivitetene. Lilleputhammer deriomt var helt knall for alle over 90 cm!

Men det er jo fint på hunderfossen da, og det finnes et lite utvalg for de minste. Min var bare i en slags mellomalder, for han ville prøve de store men fikk ikke lov...[X(]

er noe for de fleste aldersgrupper på hunderfossen[:)]

Vi var d i fjor sommer med gullet vårt. Han fylte to år i oktober. Han koste seg masse der! Blir ny tur nå før babyen kommer!

ORIGINAL: Kråksjærten

Lilleputthammer "på andre siden av veien der[8D] er vel så moro for en 2 åring! 1 dag på hver plass[;)]

sign!

Kommer sikkert til å storkose seg[:)]

Ellers så har du jo Lilleputthammer.. som flere nevner her.. som kanskje er enda litt mer for en 2 åring[:)]

Vi var der i sommer med jenta mi på 3 år.. storkoste seg!

Back
Topp