Er hun sent ute??

*BalleFlass*

Elsker forumet
lillegull er 7mnd og hun verken kryper eller åler seg[:(] ingen antydning til at hun er på vei noen sted heller....

ingen grunn til å være lei seg! D kommer når d kommer[:)]
Vær glad hun er rolig enda du[8D]

Kjære deg, det må du ikke tenke på i det hele tatt!! Hun er ikke sent ute i det hele tatt, så du må ikke bekjymre deg[:)] De utvikler seg i sitt eget tempo og før du vet ordet av det så skjer det[:)]

Prinsessa mi gjorde heller ikke det da hun var 7 mnd gammel, hun begynte aldri å krype faktisk. Det gjorde ikke jeg heller da jeg var liten, men nå løper hun avgårde og er kjempe flink[:)]

Man må ta alt med en klype salt!!!
Ingen er like.
Jeg har to jenter, ei på 2,5 år og ei på 9 mnd. Førstefødte var tidlig med det meste, men lillesøster tar ting rolig, Hun krabber og reiser seg, men hun er nok minst to mnd "etter" storesøster... Men jeg bare nyter det...

ORIGINAL: Labambie

NEI, hun er absolutt ikke seint ute! [:D] Det er kjempeviktig at du ikke sammenligner barnet ditt med andre barn, og særs ikke de her på BV. Her kan omtrent alle alfabetet fra de er 6 mnd, og går før de er 7 mnd.. Er nok mange som "tar i litt".. [8D]
Snuppa mi krabbet ikke før hun var over 9 mnd. Gikk ikke før hun var 17 mnd. Helt normal! [:D]

er nok "BV barn" jeg sammenligner med... på terminforumet mitt kan alle barna ALT, krype, sitte, rullet tidlig, reiser seg, står har fått tenner o.l.... min kan ingenting i forhold til det der, untatt å sitte...[:)] jeg vet jeg må ta ting med en klype salt som står her inne, men det er ikke lett når de barna er de eneste jeg har å "sammenligne" med[:)]

Hei på du!
Nei, er absolutt ikke sent ute.
Min Frida er 9 mnd og kryper ikke ennå. Hun tar seg fram ved å dra seg framover md armene. Hun har såvidt begynt å dra føttene opp under seg, men kryper ikke på knærne ennå.
Barn utvikler seg i forskjellig tempo, og det er lett å tro man henger litt etter når man her på BV leser hva "alle" andre kan.

Krøp aldri jeg ! [:)]

Mamma sa jeg satt på ræva til jeg begynte å gå !

ORIGINAL: *Vriompeis*

ORIGINAL: Labambie

NEI, hun er absolutt ikke seint ute! [:D] Det er kjempeviktig at du ikke sammenligner barnet ditt med andre barn, og særs ikke de her på BV. Her kan omtrent alle alfabetet fra de er 6 mnd, og går før de er 7 mnd.. Er nok mange som "tar i litt".. [8D]
Snuppa mi krabbet ikke før hun var over 9 mnd. Gikk ikke før hun var 17 mnd. Helt normal! [:D]

er nok "BV barn" jeg sammenligner med... på terminforumet mitt kan alle barna ALT, krype, sitte, rullet tidlig, reiser seg, står har fått tenner o.l.... min kan ingenting i forhold til det der, untatt å sitte...[:)] jeg vet jeg må ta ting med en klype salt som står her inne, men det er ikke lett når de barna er de eneste jeg har å "sammenligne" med[:)]

Men da kan jo din unge mer enn min som er 7.5mnd, han kan verken krabbe eller sitte han og jeg er ikke bekymret :D

jenta mi er 9 mnd og kan ikke sitte.
hun ruller rundt for å komme seg noe sted men kan ikke sitte alene enda..

StoreBror krøp da han va 9,5 mnd. Helt normalt:) Hun begynner tidsnok å bevege seg raskere enn du trodde så små mennesker kunne bevege seg[;)] 

Jenta mi satte seg ikke opp før hun var 8 mnd, ålet seg da hun var 9 mnd og krabbet dahun var 10 mnd. Hun gikk vel og merke da hun var 13 mnd, så ting gikk fort frem mot 13 mnd. Det jeg har fått greie på i ettertid, er at hun istedet for å fokusere på det fysiske så var det mer som foregikk oppe i hodet hennes, og hun ble veldig fort flink med talen. Hun var tidligere ute enn de andre på hennes alder i bhg med talen, så vi har fått ei jente på 3 som snakker nesten helt klokkerent tidlig[:)]

Var og veldig bekymret da hun ikke gjorde noe særlig tidlige fremskritt fysisk, men et ordnet seg fort!

gutten vår er nå snart 17 mnd, men han krabbet ikke skikkelig før 12 mnd og gikk når han var 14. Var ikke så veldig tidlig ute med åling heller. Det kommer når det kommer. Jeg merker nå med andre ungen så slapper jeg mye mer av enn jeg gjorde med første.

ORIGINAL: tuppamaara

Hei på du!
Nei, er absolutt ikke sent ute.
Min Frida er 9 mnd og kryper ikke ennå. Hun tar seg fram ved å dra seg framover md armene. Hun har såvidt begynt å dra føttene opp under seg, men kryper ikke på knærne ennå.
Barn utvikler seg i forskjellig tempo, og det er lett å tro man henger litt etter når man her på BV leser hva "alle" andre kan.

Samme som min Frida!
Og min førstefødte krøp aldri, ventet til hun reiste seg og gikk hun![;)]

Back
Topp