*BalleFlass*
Elsker forumet
lillegull er 7mnd og hun verken kryper eller åler seg[:(] ingen antydning til at hun er på vei noen sted heller....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
NEI, hun er absolutt ikke seint ute! [:D] Det er kjempeviktig at du ikke sammenligner barnet ditt med andre barn, og særs ikke de her på BV. Her kan omtrent alle alfabetet fra de er 6 mnd, og går før de er 7 mnd.. Er nok mange som "tar i litt".. [8D]
Snuppa mi krabbet ikke før hun var over 9 mnd. Gikk ikke før hun var 17 mnd. Helt normal! [:D]
ORIGINAL: *Vriompeis*
ORIGINAL: Labambie
NEI, hun er absolutt ikke seint ute! [:D] Det er kjempeviktig at du ikke sammenligner barnet ditt med andre barn, og særs ikke de her på BV. Her kan omtrent alle alfabetet fra de er 6 mnd, og går før de er 7 mnd.. Er nok mange som "tar i litt".. [8D]
Snuppa mi krabbet ikke før hun var over 9 mnd. Gikk ikke før hun var 17 mnd. Helt normal! [:D]
er nok "BV barn" jeg sammenligner med... på terminforumet mitt kan alle barna ALT, krype, sitte, rullet tidlig, reiser seg, står har fått tenner o.l.... min kan ingenting i forhold til det der, untatt å sitte...[:)] jeg vet jeg må ta ting med en klype salt som står her inne, men det er ikke lett når de barna er de eneste jeg har å "sammenligne" med[:)]
ORIGINAL: tuppamaara
Hei på du!
Nei, er absolutt ikke sent ute.
Min Frida er 9 mnd og kryper ikke ennå. Hun tar seg fram ved å dra seg framover md armene. Hun har såvidt begynt å dra føttene opp under seg, men kryper ikke på knærne ennå.
Barn utvikler seg i forskjellig tempo, og det er lett å tro man henger litt etter når man her på BV leser hva "alle" andre kan.