Er himmelspretten avlyst?

lenemor

Forumet er livet
Ikke her - sol fra blå himmel, så ingen askeskyer kan være i veien for oppfarten i dag.

Vi startet dagen på beste mulige måte - vi fikk sove lenge. Våknet nøyaktig sju av at Johanna løp på badet og tisset. På veien ut vekket hun lillebroren sin. Nå har vi spist frokost alle sammen, Johanna sitter og ser tv og spiser dessert (druer), og G er ute og triller lillebror i søvn. Tror det er en enkel affære - de siste dagene har leggign vært forholdsvis uproblematisk, det handler bare om å vente lenger med å legge han

I dag har vi ingen store planer... vi skal vaske biler utvendig og innvendig. G skal kanskje skifte dekk, og så skal Johanan og jeg plante ut solsikkene vi har sådd - de har blitt lange. Og så skal vi leke i hagen og kose oss i finværet

Ikke avlyst her heller, litt grått på himmelen innimellom, men det er nok bare regnskyer, heldigvis har vi ikke sett noe til regnet her hos oss enda[:)]

Snuppa er for øyeblikket hos farmora å sår gulrotfrø, skal være hjemme til kl 15 så blir det middag før jeg og ungene drar opp til mamma og søstra mi som er kommet hjem for helga[:D] Mannen prøver fortvilt å fikse bilen min, han får heldigvis hjelp av broren sin for jeg er ikke så mye til hjelp akkurat der[8D]

Ellers planlegger vi bare å kose oss, har skikkelig langhelg alle sammen, så det blir deilig![:D]

Hallois. Her har det vært nabobursdag for Mari, så da var det fullt kjør med 8 voksne og 9 unger...puh! damelunsj med barn. Mens mennene var på lang skogstur med de store ungene og de grillet pølser osv. Koselig!

Nå har jeg fått løpt meg litt intervalltrening i skogen og det var deilig. Men gaaaad, jeg er i dårligere form enn mange av de supertrente folka oppi skogen....det var en sånn gruppe som møtes hver uke og så gjør de ulike intervalløvelser. Artig, men hardt!

Back
Topp