Er her :) Vært på sykehuset og diverse

~Damen~

Flørter med forumet
Ingen blindtarmbetennelse, heldigvis.
Men jeg blir henvist videre til mage/tarm-avdelingen.

De tok ultralyd av hele magen, og selvsagt også spiren :)
Jeg var helt utkjørt der jeg lå, så jeg fikk meg ikke til å spørre om de kunne snu skjermen så jeg fikk se. Men det var en graviditet der, og han fant en puls som ikke var min <3

Han mente jeg var en del kortere på veg enn det jeg mente, noe som i så fall betyr at jeg testet positivt 4 dager etter el.
Får ikke det helt til å stemme..

Han satte meg tilbake nesten ei uke. Så litt usikker på termin nå.

Men jeg føler meg bedre, og jeg skulle ikke bekymre meg for smerter og blødning.

Det var godt å høre.
Nå kan du bare kose deg og slappe av.
Det kan jo hende terminen forrandrer seg igjen når du skal på ordinær ul ;)

Så bra at alt var vel med spiren! Jeg ville forholdt meg til den terminen du har selv, frem til ordinær UL. Men hvordan går det med deg? Har du fortsatt vondt?

Litt vondt enda, men det hjelper å ikke være bekymret :) Merker det mest etter måltider nå. Var hos lege i dag, for å snakke om svangerskapet og diverse. Fylte ut det skjemaet, og skal tilbake i desember for blodprøve. Han målte blodtrykket, og det var veldig lavt.. Må bevege meg rolig, og følge med. Det var ikke så lavt sist svangerskap. Noen som vet hva dette innebærer? Sånn tiden utover. Ekstra oppfølging? Rød fødsel? Krisemaksimerer alt jeg nå :-P

Så fint at alt var bra med spiren<3
Du får prøve og slappe av nå da =)
Vet ikke helt hva som skjer hvis man har lavt blodtrykk, men det kan vel sikkert endre seg også, bare ta det med ro framover =)

Back
Topp