er her til ny test er tatt

mamma til 2snupper

Glad i forumet
jula har magen ikke vært helt i vater..har følt at noe er i gang i magen,etter som jeg hadde slikt da jeg fikk nr 2....men legekontor er ikke åpent før på januar så lenge jeg ikke har bestilt time før jul...........årke ikke å betale massepenger på legevakt +70kr får test liksom..så jeg får vente,,er ca 20dager over mens....kan det være noe i dette?????er så rar følelse,ja og nei,tar på hvist den bare utebllir og ikke gravid,,,men er jg gravid er jeg ca 8uker

krysser fingrene for at testen er positiv :)

takk,satse at den evt holder seg der hvist det er noe der sukk

spennende, lykke til :-)

Men apoteket er jo åpent i dag kjære deg! Kjøp nå en test da!!

Hehe, tror ikke legevakten hadde satt pris på at du oppsøker dem for en gravitest nei ;) Men kan du ikke bare kjøe deg en test da? Lykke til :)

har kjøpt mæ en test i dag,,,,måtte ringe legevakta pga tlf til legekontoret var ute av drift pga orkan.................men skal ta en test senere

Venter spent på oppdatering! Ville tatt den på første mulige urin ;P vil jo slå ut uansett :)

jeg drikker og drikke,,kjenne jeg må to do snart,,hehemen grue meg litt å,om den e negativ hehe,men da er det bare og prvøe vidre da.hmm

Spennende 

testen fungerte ikke........så etter tissa to ganger på den kom streka fram...vet ikke om det blir feil eller ikke,men fikk en negativ test da..........men skal vente til januar så ta en test på legekontoret..........ikke morsomt at mensen uteblir en mnd hater det,,sist den uteble,så sa jeg,men men har da 2nydlige jenter på 9år og 20mnd

Back
Topp