er her til ny test er tatt

mamma til 2snupper

Glad i forumet
jula har magen ikke vært helt i vater..har følt at noe er i gang i magen,etter som jeg hadde slikt da jeg fikk nr 2....men legekontor er ikke åpent før på januar så lenge jeg ikke har bestilt time før jul...........årke ikke å betale massepenger på legevakt +70kr får test liksom..så jeg får vente,,er ca 20dager over mens....kan det være noe i dette?????er så rar følelse,ja og nei,tar på hvist den bare utebllir og ikke gravid,,,men er jg gravid er jeg ca 8uker

Du burde kjøpe en test på apoteket, siden du er forsinka. Trenger ikke legevakten for å finne ut om du er gravid ;) Er jo greit å vite om du skal holde deg unna røkelaks, spekemat og alkohol i disse julefest-tider!

jeg har tatt testen,men vet ikke om det ble feil,den viste ikke noe streker etter 5min,så tissa på den  gjenn da kom det streker,men var negativ....ble den det pga jeg måtte tisse 2ganger på den???????får bare vente til jauar så får vi se om den kommer,,typisk at mensen kommer i  morgen etter som jeg har tatt testen nå hihi godt nyttår,kansje jeg kommer innom lell

Det går ikke å bruke samme test 2 ganger. Du burde lese pakningsvedlegget.

Back
Topp