Er her noen fra Ålesund og omegn??



AlbMor skrev:
Du er ikke helt alene:) 


Så bra! :) Håper vi blir litt flere etterhvert og at vi da blir bedre kjent! :)

Forrige graviditet var jeg sykemeldt nesten hele veien og var godt å være flere i samme område. Vi startet magetreff, og nå har vi playdates flere av oss ganske ofte. Veldig kjekt å ha noen å dele og sammenligne med, og ikke minst gå på kafe, om man ikke bor så altfor langt fra hverandre ;)
 
Bor litt utføre Ålesund, men er ikkje lange veien :) 
Off, høres ikke bra ut.. Er bare rundt 6 uker på vei, men har ingen plager hit til. Merker omtrent ikke at man er gravid, håper det fortsetter slik :) 
 
Jepp! Ellingsøya her også! :-)
 
Hei! Er egentlig ikke i marsklubben, men har termin tidlig i April. Det er ingen fra sunnmøre på aprilforumet ennå, så tenkte jeg kunne melde meg på denne tråden jeg også ;)

Er 30 år, dette er vårt første barn og vi bor utenfor Ålesund :)
 
Hei:)

Så kjekt å se at det er flere fra ålesund området!:)
Jeg er gravid med nr 1 og har termin 14 mars:)
 
Å så gøy at vi er flere! 
Tenkte å sjekke med februar og april også etterhvert og så høre med alle om noen var interessert i treff :) Sist gikk vi på kafe en kveld i uka, og det var kjempekjekt, var alltid folk der, fra 5-15 stk, bare en gang var vi kun to stk, hehe.. Noen kom en gang i blant og andre var fast inventar.. Veldig koselig :)
 
Jeg er fra Ålesund :) Og blir gjerne med på kaffe!
 


mo88 skrev:
Hei:)

Så kjekt å se at det er flere fra ålesund området!:)
Jeg er gravid med nr 1 og har termin 14 mars:)


Har termin samme dag som meg du da! :) Hadde vært kjekt om vi blir en liten gjeng som kan treffes :) Er dere medlem av facebook gruppa "Gravid i Ålesund og omegn 2012/2013"? Der er det jevnlig treff! :)
 
Heei:)) jeg er også fra ålesund :) eller litt utenfor da:) har termin 8 mars å har ei jente fra før av på snart 2år :) hadde vært trivelig å bli kjent med flere fra området med mager:))
 
halloen!! Er også fra Ålesund. Ihvertfall ikkje langt unna :) Har en liten gutt på 12 måneder fra før og venter nå nr 2 31. mars :) Med han første hadde vi treff igjennom hele svangerskapet nesten, og enda er vi mange som fortsatt møtes og lar barna leke.. Veldig kjekt:)
 
Så artig at vi har termin samme dag!:) 

ja, hadde vært artig å fått til en liten gjeng som kan treffes ja!:)
 
Kanskje vi kan få til et treff om noen ukers tid, nå begynner vel alle å komme et stykke.. jeg ligger vel ganske på slutten så er vel den som er kortest tenker jeg.. og er 13 uker nå. Tenker at alt fra om en 3-ukers tid og utover er greit for meg.. vil gjerne litt lenger før jeg går på treff, må ha litt mage og føle meg trygg på at alt er bra, hehe :)
Jeg kan lage en ny tråd når det nærmer seg? Med datoforslag og se hvilke dager som passer flest og sånn?
 
Er med jeg! Sikkert lurt med en ny tråd, pluss informere her, slik at alle får det med seg! :)

Hvor gamle er vi egentlig? :)
 
Jeg er 31. Bor sammen med sambo og vår gutt på 2 år. Sambo har en gutt fra før som er 18 (var tidlig ute der ja) Jobber som sykepleier men er sykemeldt nå. 

Kan ikke dere andre også si litt om dere selv da?

Lager en ny tråd etterhvert der vi finner ut av treff, dato og sted! :)
 
Back
Topp