Er her enda

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
til jeg vet 100% hva som skjer (får vite på mandag)... For kroppen er enda gravid....
Var jo til jordmor forrige uke, som var veldig innstilt på at alt kom til å gå bra, så hun sendte inn papirer for ordinær ul... Ja, hva fikk jeg i posten i dag? time til odrinær ul..Klarte ikke lese, bare gråt og gråt... Enda en påminner på hva som skulle vært framover, som jeg personlig ikke har troen på... Haff,, dagene går så ekstremt sakte når man bare går og venter på svar---

Uff.. Det må være forferdelig å ikke vite :( men jeg krysser alt jeg har for at du blir her til september :)

Å kjære deg så vondt det må gjøre :(
Håper virkelig jordmor har rett og at spira kom for å bli <3
Krysser fingrene for at alt går bra for deg

For en vanskelig tid du er i :( Håper så inderlig dete finner spira på mandag ♡

huff så utrolig tøft. Håpe det virkelig stemmer det jordmor har sakt for din skyld at spira har kommet for å bli <3 <3

Sniker og har fulgt litt med på hvordan det går med deg. Jeg har troa på at det går fint! Jeg har så godt som identisk historie som deg. Hadde 4-5 ultralyder men fant aldri noe annet enn fortykka slimhinner i livmor. Hcg steg og jeg skulle opereres for å se om det var exu. Tok en UL til den dagen for sikkerhetsskyld og der dukka det opp en liten spire!
Krysser fingrene for deg!

Sniker og har fulgt litt med på hvordan det går med deg. Jeg har troa på at det går fint! Jeg har så godt som identisk historie som deg. Hadde 4-5 ultralyder men fant aldri noe annet enn fortykka slimhinner i livmor. Hcg steg og jeg skulle opereres for å se om det var exu. Tok en UL til den dagen for sikkerhetsskyld og der dukka det opp en liten spire!
Krysser fingrene for deg!
^Å, d er jo den lykke historien da :) Var du kortere på vei enn det du egentlig skulle vært da? Prøver å ikke være for optimistisk.

Takk damer... Det er ganske altoppslukende å gå sånn. Er så trøtt og sliten. (trøtthet har vært et sterkt symptom siden positiv test)... Kjenner etter om kroppen gir meg signaler på det ene eller d andre. Får plutselige ligamentstrekk innimellom , så da blir eg så forvirret.. For prøver å ta avstand fra d faktum at kroppen er gravid, og prøver tenke at det er noe annet som "feiler" meg. :P Funker dårlig.

^Å, d er jo den lykke historien da :) Var du kortere på vei enn det du egentlig skulle vært da? Prøver å ikke være for optimistisk.

1 uke kortere, men på ordinær ul ble jeg satt frem igjen. Så det var merkelige greier. Legene trodde ikke sine egne øyne. (Kom tre gynekologer inn for de skjønte ikke hvordan det gikk an!) Så fikk jo aldri noe forklaring på det...

Hei, håper det ordner seg. Har akkurat kommet fra ul og alt så bra ut. Jeg mener jeg er 7+3 men ifølge embryoets størrelse er jeg 6+5. Noe som tilsvarer positiv test 4 dpo. Helsnålegreier dette.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp