Er helt ny på dette, så håper noen jan hjelpe meg med noen svar :)

Snart 3 barnsmamma

Flørter med forumet
Heisann :) Jeg og samboeren min har prøvd nå i 2 år og få en bebis sammen. Han har 1 fra før og jeg har 2. Vi har begynnt utredning på volvat. Jeg har har vært på sykehuset og fått bekreftet 1 tett eggleder. Dette gjorde jeg via et kateter som ble ført opp gjennom gjennom livmora og en kontrastveske som ble spylt i egglederne. Smertefullt :( men nok om det. Jeg har tatt blodprøver på dag 3,12 og 22. Og skal til volvat i morra for videre info. Men er det noen her som har gjort lignende? Og veien videre? Var også hos fastlegen og nevnte dette. Hun mente jeg må få overført journalen fra volvat til legen så jeg får det offentlig. Men hva er ventetiden på alt dette? Og er det kun ivf som er alternativet for meg? Håper noen av dere kan dele deres erfaringer med meg og gi meg litt info :) :)

jeg gikk privat veien til gynokolog for å utrede meg... så henviste hun meg videre til prøverør,
hadde kikkhulloperasjon og fant en del cyster hos meg (endometriose som det kalles) alt dette tok vel rundt 1 år
ventetiden kommer vel ann å fult sykehuset har, jeg var heldig og fikk begynt 3 mnd etter søknaden var sendt.

har ikke så greie på info om tette eggledere, men vet det er andre med mer erfaring om det her..

Back
Topp