Er helt ny her, men drister meg til et spørsmål allikevel

x1xhopeandfaith

Blir kjent med forumet
[:)] Hei...er 6+5 på vei og overlykkelig etter fire år uten et eneste resultat. Det er jo så fantastisk at jeg nesten ikke tror det. Var dog på tidlig tidlig UL på St.olavs (fertilitetsklinikken, men graviditeten klarte vi helt helt på egenhånd) og de fikk vi høre at hun trodde hjertet flimret, men det var så tidlig så hun kunne ikke love noe, skal derfor tilbake 6.april og få endelig svar da.....

LYKKELIG[:D][:D][:D]

MEN jeg er nå fullstendig og abslolutt nedsyltet i forkjølelse og så tett i nesen at det er ikke mulig å få inn luft........hva gjør jeg? jeg får jo virkelig ikke til å puste og i pakningsvedlegget til otrivin står det at gravide ikke bør bruke det.... Sitter her derfor med saltvannsløsning, men hjelper den- NEI!!!

Jeg er i uke 7, hormonell og snart om mulig mer gal :)

Har dere noen råd for hvordan jeg kan få inn fragmenter av luft gjennom nesen?

(og ja, peser som en hval, snorker som en gris og fiser som en hest, føler meg bra sexy ja[:)] men selvironi sa du[8D][8D]

hehe.. Hva med sånn nesehorn som renser kanalene??? det er jo med saltvann det også, men går jo litt grundigere til verks..
stakkars deg.. håper du finner en løsning[:)]

Vil bare si Gratulerer så mye med spira i magen[:D] Kan desverre ikke hjelpe deg med det du sprø om men det Oceania sa hørtes jo ut som kanskje kunne fungere... HÅper du finneren løsning [:)]

Hei!

Lenge siden jeg har prøvd det, men kanskje lage et vannbad, og ha i litt sitron eller peppermynte. Pust inn dampen med et klede over hodet. Mener det skal hjelpe litt.
Kanskje litt mentholatum under nesen? Kan fort svi vel mye også ;)

Ellers så må du bare spørre på apoteket, de har sikkert noen gode alternativer til deg! Lykke til med nesen!

a. :)

Sniker fra august2010 her.
Du kan trygt bruke rhinox nesespray. [:)]

Gratulerer med spira og velkommen inn hit[:)]

Jeg bruker vanlig nesespray (prøver først med de som er for barn i og med at de er litt mildere). men IKKE disse nye Otrivin Comp og Zycomb (husker ikke helt navnet på dem men er noe slikt). 

Gratulere med spiren[:)]

Jeg er ofte forkjølet, har bihulebetennesle og jeg har pollenallergi herfra og til månen. Det som hjelper meg veldig er nesehorn. Det var litt ubehagelig i begynnelsen, men etter hvert ble det en nødvendighet for meg:) Dessuten er det bare saltvann du bruker, så det er ikke noe farlig. Du får ut alt som er av rusk og rask inni der[:D]

Lykke til videre med forkjølelsen, og god påske[:)]

Gratulerer med en liten spire! Historien deres er ganske lik vår. VI prøvde i fire år og var klare for ivf-behandling. Og den samme mnd ble jeg gravid. Helt på egenhånd[:)]
Og nå er det en ny spire på gang- vi behøvde et forsøk[:)]

Nesetettheten din har jeg ikke noe gode råd for. Sikkert lurt å ringe legen hvis du ikke blir bedre. Jeg var konstant tett i nesa i forrige svangerskap, så det kan hende noe har med det å gjøre også[;)]
Lykke til!

Tusen takk for mange gode råd her inne, så koslige dere er[:D][:D]
I dag er jeg litt sånn tror noe er galt, uten at jeg egentlig har noe grunn til det, men det er vel sånn det skal være.

Uansett, tusen takk for kjempe gode råd alle sammen[:)][:)]

Du kan bruke Rhinox nesespray eller dråper, den er ufarlig så lenge du ikke bruker mer eller lenger enn anbefalt dosering [:)]

God bedring. Jeg er akkurat ferdig med det samme; forferdelig slitsomt å ikke få puste skikkelig. HAdde blitt gal hadde jeg ikke kunne brukt nesespray.

Gratuerer med spiren [:D] Jeg brukte otrivin for barn i forrige svangerskap og det gikk fint det. Gjør det nå også! Bruker det mest for å klare å sove om natten [;)]

Back
Topp