x1xhopeandfaith
Blir kjent med forumet
[:)] Hei...er 6+5 på vei og overlykkelig etter fire år uten et eneste resultat. Det er jo så fantastisk at jeg nesten ikke tror det. Var dog på tidlig tidlig UL på St.olavs (fertilitetsklinikken, men graviditeten klarte vi helt helt på egenhånd) og de fikk vi høre at hun trodde hjertet flimret, men det var så tidlig så hun kunne ikke love noe, skal derfor tilbake 6.april og få endelig svar da.....
LYKKELIG[:D][:D][:D]
MEN jeg er nå fullstendig og abslolutt nedsyltet i forkjølelse og så tett i nesen at det er ikke mulig å få inn luft........hva gjør jeg? jeg får jo virkelig ikke til å puste og i pakningsvedlegget til otrivin står det at gravide ikke bør bruke det.... Sitter her derfor med saltvannsløsning, men hjelper den- NEI!!!
Jeg er i uke 7, hormonell og snart om mulig mer gal :)
Har dere noen råd for hvordan jeg kan få inn fragmenter av luft gjennom nesen?
(og ja, peser som en hval, snorker som en gris og fiser som en hest, føler meg bra sexy ja[:)] men selvironi sa du[8D][8D]
LYKKELIG[:D][:D][:D]
MEN jeg er nå fullstendig og abslolutt nedsyltet i forkjølelse og så tett i nesen at det er ikke mulig å få inn luft........hva gjør jeg? jeg får jo virkelig ikke til å puste og i pakningsvedlegget til otrivin står det at gravide ikke bør bruke det.... Sitter her derfor med saltvannsløsning, men hjelper den- NEI!!!
Jeg er i uke 7, hormonell og snart om mulig mer gal :)
Har dere noen råd for hvordan jeg kan få inn fragmenter av luft gjennom nesen?
(og ja, peser som en hval, snorker som en gris og fiser som en hest, føler meg bra sexy ja[:)] men selvironi sa du[8D][8D]