Er helt høy på livet etter ultralyden..

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
For en fantastisk opplevelse.. Det BOR jo faktisk noe inni der.. hehe..Alt var kjempefint og alle målinger var bra.. Jeg var jo så sikker på gutt, mens min kjære trodde jente.. Min kjære hadde rett..!! Vi venter en liten JENTE..!! For en fantastisk følelse.!!
Ble også flyttet to dager frem.. DVs termin 9/8 istedert for 11/8..
:wav
DSC00508_mini.jpg Lille jenten våres..

Gratulerer med prinsessen!! Ja er helt høy her også etter ul! :D hehe! Fantastisk følelse. Her bor det en liten gutt:)

Ja ultralyd er virkelig en fantastisk opplevelse når man er gravid og alt er bra:) Gratulerer med jente:)

Gratulerer så masse med ei frisk lita jente i magen :)

Gratulere :) heldige du som har vert på oul <3 veldig koselig!! Lurer på om det blir flest jenter eller gutter eller likt på oss augustdamer :)

Gratulerer så mye! :) så utrolig herlig då :D
Eg skal ikkje på ultralyd før fredag om en uke.. tenker ikkje på annet!! :D Til og med familien min drømmer om det om natten... ;)

Gratulerer med jente i magen :)

ja jeg er og høy på livet i dag. så skjønner akkurat hva du snakkerom. var på ul i dag. alt så bra ut, og verdens vakreste mini baby jente lå inni magen å hadde topp. fantadtisk. :-)

Tusen tusen takk jenter.!!! Det var så fint i dag.. skal se om jeg kan legge inn bilde også.. Har virkelig svevd på en rosa sky altså.!! Hadde ikke trodd det kunne være så bra.. Drømte om det i hele natt..

Back
Topp