Da lillesøster ble født, og Felix var akkurat 2 år, så ga vi ham en dukkevogn og sa at lillesøster hadde den med til ham. Lillesøster er nå blitt stor, og mener at alle morsomme leker er hennes. I dag rev hun i dukkevognene hans mens hun ropte "min! min!". Felix ble helt fra seg, og var helt på gråten da han brølte tilbake til henne: "Nei, Anna, den er IKKE din! Du hadde den med til meg da du kom ut av magen til mamma! Du GA den til meg! Den er MIN nå!"
Er han ikke litt stor til å fremdeles tro på at hun hadde den med? Ser han for seg at hun hadde vognen sammen med seg inne i magen? Synes dere det virker litt rart at så store barn tror på slikt? Jeg ville jo aldri kommet med en slik historie dersom det var nå han fikk småsøsken.
Er han ikke litt stor til å fremdeles tro på at hun hadde den med? Ser han for seg at hun hadde vognen sammen med seg inne i magen? Synes dere det virker litt rart at så store barn tror på slikt? Jeg ville jo aldri kommet med en slik historie dersom det var nå han fikk småsøsken.